ساعت هوشمند جدید گارمین به‌صورت مستقل موسیقی پخش می‌کند

بله همین حالا هم می‌توانید با استفاده از ساعت هوشمند خود بدون اینکه در نزدیکی گوشی هوشمند باشید، به موسیقی گوش دهید؛ اما معمولاً با استفاده از این روش، نمی‌توانید اطلاعات ورزش خود را به‌خوبی ثبت کنید. گارمین در صدد تغییر اوضاع است!

0

ممکن است کمپانی Garmin راه‌حلی داشته باشد که این مشکل را هم برای کاربر رفع کند. این شرکت ساعت هوشمند Forerunner 645 Music خود را معرفی کرده است که مخصوص دوندگان بوده و به GPS مجهز شده است. این ساعت می‌تواند تا 500 آهنگ را برای پخش به کمک ایرفون‌های بلوتوثی، در خود ذخیره کند. می‌توانید اطلاعات دو، دوچرخه‌سواری یا شنای خود را به همراه آهنگی که از کامپیوتر در ساعت ذخیره کرده‌اید یا به کمک سرویس‌های پخش محتوا نظیر iHeartRadio گوش‌داده‌اید، ثبت کنید.

ساعت گارمین Forerunner 645 Music

ظاهر و طراحی فیزیکی این ساعت نیز بهبود پیداکرده است. این ساعت اولین دستگاه Forerunner است که به حاشیه‌هایی از جنس استیل مجهز شده است؛ پس اگر به کاری جز دویدن مشغول باشید، بازهم در دستتان زیبا به نظر می‌رسد. همچنین کاربران امکان استفاده از سرویس پرداخت Garmin Pay را پیدا می‌کنند و به‌این‌ترتیب خریدن نوشیدنی بعد از ورزش آسان‌تر از همیشه خواهد بود. صفحه‌نمایش همیشه روشن دارد و از یک پاد Running Dynamics Pod هم پشتیبانی می‌کند؛ این پاد بااتصال به دستگاه‌های سازگار، آماری نظیر ضربان قلب و طول گام‌ها را به آن دستگاه ارسال می‌کند. باتری ساعت در استفاده عادی در حدود یک هفته و در صورت استفاده از GPS و پخش موسیقی تا 5 ساعت دوام می‌آورد.

ساعت 645 Music باقیمت 450 دلار به فروش می‌رسد و اگر ترجیح می‌دهید که به صدای فضای باز یا موسیقی باشگاه گوش دهید، می‌توانید نسخه بدون قابلیت پخش موسیقی آن را باقیمت 400 دلار خریداری کنید. اگر تنها به اطلاعاتی نظیر میزان کالری که سوزانده‌اید نیاز دارید، شاید یک اپل واچ یا Gear Sport بهتر به نیازهای شما پاسخ دهد؛ در غیر این صورت 645 Music با این قیمت برای یک حرفه‌ای فوق‌العاده خوب است.

منبع engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.