سنهایزر هدفون پرچم‌دار پشت‌بسته HD 820 را برای آدیوفایل‌ها معرفی کرد

هدفون سنهایزر اچ‌دی 800 و اچ‌دی 800 اس از بهترین هدفون‌های دنیا محسوب می‌شود. حالا سنهایزر نسخه پشت‌بسته این هدفون را نیز با نام HD 820 در نمایشگاه CES 2018 معرفی کرده است.

0

شرکت آلمانی سنهایزر یکی از پیشتازان تولید هدفون‌های حرفه‌ای و مورد علاقه آهنگساز‌ها و آدیوفایل‌هاست. هدفون HD 800S که هدفون پرچم‌دار این شرکت محسوب می‌شد طراحی پشت باز داشت. همان‌طور که در این‌جا مفصل برایتان توضیح داده‌ایم هدفون‌های پشت باز از نظر کیفیت، وسعت و جزئیات صدا نسبت به انواع پشت‌بسته برتری دارند اما هیچ‌گونه محدودسازی میان فضای داخلی و بیرونی ایجاد نکرده و از این رو صدای بیرون به راحتی به گوش شما رسیده و صدای موزیک نیز توسط اطرافیان قابل شنیدن خواهد بود. از همین رو سنهایزر برای طرفداران هدفون‌های پشت‌بسته مدل سنهایزر HD 820 را معرفی کرده است

سنهایزر HD 820

این هدفون از نظر ظاهری شباهت زیادی هم به HD 800S دارد. سنهایزر ترجیح داده با استفاده از شیشه گوریلا گلس هدفون را پشت‌بسته کند تا طراحی جذاب آن کماکان حفظ شود. البته از آن‌جا که هدفون‌های گران‌قیمت به مراقبت‌های ویژه نیاز دارند شاید استفاده از شیشه در هدفون نگرانی‌هایی را از نظر دوام ایجاد کند.

سنهایزر HD820

به گفته سنهایزر اچ‌دی 820 علاوه بر فراهم کردن صدای فراگیر و فوق‌العاده اچ‌دی 800 می‌تواند کاربر را از فضای بیرون نیز جدا کند. سری HD800 سنهایزر در حال حاضر از نظر سانداستیج و وسعت صدا بهترین شناخته شده و با رقبای گرانی مثل Focal Utopia مقایسه می‌شود.

ایرپد سنهایزر HD 820

علاوه بر استفاده از شیشه برای بسته کردن هدفون سنهایزر ایرپدها را نیز تغییر داده و حالا آن‌ها را از ترکیب چرم مصنوعی و میکروفایبر تولید کرده است. به این ترتیب این پد‌های جدید باعث کاهش نشتی صدا به درون هدفون و از درون هدفون به بیرون خواهد شد. سنهایزر همچنین کانکتور بالانس 4.4 میلی‌متری سونی پنتاکن را نیز درون جعبه قرار داده تا بتوانید آن را به آمپلی‌فایر‌های بالانس متصل کنید.

سنهایزر HD 820 قرار است در ابتدای تابستان سال آینده با قیمت 2400 دلار عرضه شود. گفتنی است در حال حاضر HD 800S نسخه پشت‌باز این هدفون با قیمت 1600 دلار به فروش می‌رسد.

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.