انکر Nebula Capsule عرضه شد: ترکیب یک اسپیکر بلوتوث و پروژکتور

گجت ترکیبی انکر Nebula Capsule که درواقع یک اسپیکر بلوتوث و یک پروژکتور قابل حمل هست، پس از معرفی اولیه در کمپین Indiegogo، سرانجام ساعتی پیش در نمایشگاه CES2018 در معرض دید عموم افراد قرار گرفت.

0

در گذشته‌ای نه‌چندان دور پروژکتورها دستگاه‌هایی بزرگ و البته گران‌قیمتی بودند که معمولاً در مصارف شخصی به دلیل قیمت بالای آن‌ها به کار گرفته نمی‌شدند و بیشتر در مراکز آموزشی و ادارات استفاده می‌شدند. البته این رویه در حال حاضر به‌طور کلی تغییر پیدا کرده و با عرضه محصولاتی ازجمله انکر Nebula Capsule ، می‌توان صرفا با پرداخت 350 دلار یک اسپیکر و پروژکتور را در قالبی بسیار کوچک و قابل حمل خریداری کرد.

پروژکتور این محصول حداکثر رزولوشن 854 در 480 پیکسلی دارد و به خاطر اینکه از پلتفرم اندروید استفاده می‌کند، می‌توانید اپلیکیشن‌هایی نظیر Netflix، Youtube و Spotify را برای بخش رسانه از طریق وای‌فای، روی آن نصب کنید و با توجه به‌اندازه کوچکش، با خود به همه‌جا حمل کنید. با توجه به اینکه روشنایی 100 لومن دارد، باید در یک اتاق کاملاً تاریک از آن استفاده کنید. باتری Nebula Capsule در حالت فول شارژ می‌تواند انرژی دستگاه را برای پخش ویدئو به مدت 4 ساعت و پخش موسیقی به مدت نیم ساعت با صدای بلند فراهم کند.

انکر Nebula Capsule که تنها 340 گرم وزن داشته، از امروز در فروشگاه آمازون قابل دسترس است، بااین‌حال اولین سری برای آن دسته از افرادی که پیش‌تر آن را با قیمت 199 دلار در کمپین Indiegogo خریداری کرده‌اند، ارسال می‌شود.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.