ایسر لپ‌تاپ گیمینگ Nitro 15 و کیس گیمینگ Orion 9000 را رونمایی کرد

بدون چند لپ‌تاپ گیمینگ ACER، نمایشگاه CES بی‌معنی می‌شود و امسال تمرکز این شرکت بر کیس‌های دسکتاپ گیمینگ است.

0

این سازنده از دو سیستم رونمایی می‌کند اولین آن‌ها Predator Orion 9000 است، کیس گران‌قیمتی که گیمرها را هدف گرفته. هرگاه توانستید از ظاهر بچگانه آن بگذرید، متوجه می‌شوید که سخت‌افزار قدرتمندی زیرپوسته‌اش قرارگرفته است. این سیستم از ترکیب سیستم خنک‌کننده مایع و سیستم جریان هوای تقسیم‌بندی شده برای خنک نگه‌داشتن قطعات پرتوان استفاده می‌کند. صدای کمی تولید می‌کند و جا برای آورکلاک هم وجود دارد. پردازنده سیستم Intel Core i9 هجده هسته‌ای است، کارت گرافیک‌های دوگانه GeForce GTX 1080 Ti و 128 گیگابایت رم نیز دارد.

همچنین این کیس برای جابجایی آسان دارای چرخ و دسته است و side panel بدون نیاز به ابزار آن، به‌روزرسانی قطعات را بسیار راحت می‌سازد. همچنین اصلاً کمبود پورت نداریم. البته چینش آن‌ها اندکی گیج‌کننده است: دو پورت USB 3.1 نسل دوم (یکی Typce-C و دیگری Type-A)، 8 پورت USB3.1 (یکی Typce-C و دیگری Type-A) و بنا به دلایلی دو پورت USB 2.0 هم دارد. Orion 9000 در بهمن‌ماه عرضه‌شده و قیمت آن از 1999 دلار شروع می‌شود. شرکت هنوز اعلام نکرده که با این قیمت سیستم چه قابلیت‌هایی دارد، اما حدس می‌زنیم که یک سیستم رؤیایی با پردازنده 18 هسته‌ای قیمت بالاتری دارد.

لپ‌تاپ جدید ایسر در دیگر سوی سیستم‌های جدیدی که معرفی می‌شوند، قرارگرفته است. Nitro 5 پانزده اینچی، بازیکنان معمولی (یا گیمرهای با بودجه کم) را هدف گرفته است که می‌خواهند درزمانی در خانه حضور ندارند نیز عناوین شناخته‌شده‌ای را اجرا کنند. این لپ‌تاپ با پردازنده موبایل Ryzen و کارت گرافیک Radeon RX560 کسی را گول نمی‌زند، اما یک درایو SSD تا 512 گیگابایت، 32 گیگابایت رم و دریایی از اتصالات مثل USB Type-C، اتصال Ethernet و HDMI 2.0 نیز دارد. قیمت آن نیز جالب‌توجه است، Nitro 5 در فروردین‌ماه عرضه‌شده و قیمت آن از 799 دلار شروع می‌شود. برای سیستمی که سخت‌افزار لازم و کافی برای Overwatch را دارد، قیمت مناسبی به نظر می‌رسد.

Acer Nitro 5

منبع engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.