آپدیت اندروید 8 بتا برای آنر 8 پرو عرضه شد

ماه گذشته شرکت آنر تایید کرد که محصولات بالا رده این برند به‌زودی خواهند توانست آپدیت اندروید 8 اوریو را دریافت کنند. اکنون به نظر می‌رسد این وعده در حال تحقق یافتن است، چراکه این به‌روزرسانی روز گذشته برای گوشی آنر 8 پرو منتشر شده است.

0

شرکت هواوی و برند آنر عملکرد مناسبی را پیرامون انتشار زودهنگام آپدیت اندروید 8 برای گوشی‌های بالا رده خود ارائه کرده‌اند و در همین راستا نیز روز گذشته آپدیت اندروید 8 برای آنر 8 پرو منتشر شد.

افرادی که پیش‌ازاین در فرم دریافت نسخه بتای آپدیت اندروید 8 بتا برای آنر 8 پرو ثبت نام کرده و اکنون آن را دریافت و امتحان می‌کنند، در زمان انتشار نسخه نهایی، پیش از دیگران آپدیت رسمی را دریافت خواهند کرد. هرچند پیش‌بینی می‌شد نسخه نهایی آپدیت اندروید 8 بتا برای آنر 8 پرو پیش از پایان سال 2017 منتشر شود، بااین‌حال عرضه نسخه بتا نیز امیدوارکننده است و نشان از وفای به عهد شرکت سازنده دارد.

اگر شما نیز پیش‌ازاین در فرم مذکور ثبت نام کرده‌اید، احتمالاً تاکنون موفق به دریافت آپدیت بتای اندروید 8 شده‌اید و یا در چند روز آینده این موضوع رخ خواهد داد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.