آپدیت اندروید 8.1 مشکل سوایپ صفحه‌نمایش را به نکسوس‌ها و پیکسل‌ها آورده است!

آن‌طور که به نظر می‌رسد، مشکلات گوشی‌های تولید شده توسط گوگل تمامی ندارد، چراکه با عرضه آپدیت اندروید 8.1، نکسوس‌ها و پیکسل‌های گوگلی با مشکلاتی از قبیل سوایپ صفحه‌نمایش روبه‌رو شده‌اند.

0

علی‌رغم آنچه پیش‌بینی می‌شد، گوشی‌های ساخت گوگل نه تنها قادر نیستند تمام پتانسیل نسخه‌های مختلف پلتفرم اندروید را ارائه کنند، بلکه این محصولات همیشه وقت با مشکلات و ریز درشتی دست و پنجه نرم کرده‌اند. در ادامه سریال مشکلات نکسوس‌ها و پیکسل‌های گوگلی، این بار معضل سوایپ صفحه‌نمایش با آپدیت اندروید 8.1 اوریو برای آن‌ها به ارمغان آمده است.

طیف وسیعی از دارندگان گوشی‌های سری پیکسل و نکسوس، در شبکه Reddit مشکلاتی را مطرح کرده‌اند که گویا پس از دریافت آپدیت اندروید 8.1 به وجود آمده است. وجه اشتراک این مشکلات، کار نکردن نمایشگر در هنگام سوایپ کردن به منظور پاسخ یا رد تماس و یا انجام این عمل در جهت باز کردن قفل نمایشگر است.

آن‌طور که به نظر می‌رسد ساکنین مانتین ویو از وجود چنین مشکلی در نکسوس‌ها و پیکسل‌ها آگاهی دارند، بااین‌حال هنوز اطلاعاتی پیرامون نحوه رفع و یا زمان انتشار به‌روزرسانی جدید منتشر نشده است.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.