تصاویر تبلیغاتی گوشی‌های اکسپریا XA2، XA2 Ultra و L2 فاش شد

شرکت سونی در سال 2017 کمتر از 8 مدل میان رده و ارزان قیمت از سری اکسپریا ایکس را به بازار عرضه کرد و آن‌طور که به نظر می‌رسد این رویه در سال 2018 نیز ادامه پیدا خواهد کرد، چراکه به تازگی تصاویری از گوشی‌های اکسپریا XA2، XA2 Ultra و L2 منتشر شده که ممکن است در نمایشگاه CES2018 معرفی شوند.

0

درحالی‌که بسیاری از علاقه‌مندان به برند سونی، منتظر از راه رسیدن گوشی‌های بالا رده با سبک طراحی جدید مانند به‌کارگیری از نمایشگرهای بدون حاشیه یا دوربین دوگانه هستند، تصاویری از گوشی‌های میان رده اکسپریا XA2، XA2 Ultra و L2 منتشر شد که استفاده از طراحی سنتی در این گوشی‌ها را فاش می‌کند.

منبع خبر مدعیست، برخلاف سال گذشته که شاهد به‌کارگیری از تراشه‌های ساخت مدیاتک در گوشی‌های Xperia XA1 و Xperia XA1 Ultra بودیم، نسخه 2018 آن‌ها به پردازنده اسنپ‌دراگون 630 کوالکام تجهیز شده‌اند؛ مدلی که نوکیا نیز در گوشی نوکیا 6 مدل 2018 استفاده کرده است.

احتمال معرفی گوشی‌های اکسپریا XA2، XA2 Ultra و L2 در MWC2018 هم وجود دارد

در سوی دیگر دو مدل مذکور به ترتیب دارای نمایشگر 5.2 و 6 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی هستند و در قاب پشتی آن‌ها از سنسوری 21 مگاپیکسلی استفاده شده است. نقطه قوت Xperia XA1 Ultra، در کنار نمایشگر کشیده‌تر، بهره‌مندی از دوربین سلفی 15 مگاپیکسلی با قابلیت ثبت تصاویر به‌صورت 4K است که بدون شک برای سلفی بازها بسیار جذاب خواهد بود.

L2

همچنین گوشی Xperia L2 هم به تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 630 تجهیز گردیده، بااین‌حال نمایشگر 5.2 اینچی آن قادر است تصاویر را با وضوح 720 در 1280 پیکسل ارائه کند. هر سه مدل مذکور دارای سنسور اثر انگشت تعبیه شده در قاب پشتی هستند و احتمالاً در نمایشگاه CES2018 معرفی خواهند شد. نکته دیگر آنکه گوشی‌های Xperia XA1 و  Xperia XA1 Ultra با بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید 8 اوریو بر روی پیشخوان خرده‌فروشی‌ها قرار خواهند گرفت، بااین‌حال مدل Xperia L2 از اندروید 7.1 نوقا قدرت گرفته است.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.