نسخه سفیدرنگ وان‌پلاس 5T رسماً معرفی شد

بعد از درز اطلاعات دیروز، مشخص‌شده که گوشی OnePlus 5T در رنگ جدید سفید عرضه می‌شود و حالا در صفحه رسمی وب‌سایت شرکت نیز قرارگرفته است.

0

وان‌پلاس 5T سفید ظاهر خود را مدیون طراحی‌های SandStone گوشی OnePlus اولیه است و بافت جنس پشت دستگاه باعث می‌شود که با گوشی‌های دیگر متفاوت باشد. همچنین به نسخه Star Wars از 5T که تنها در هند عرضه شد، شباهت زیادی دارد.

جالب است که به نظر می‌رسد کمپانی OnePlus برای طراحی 5T از طراحی شبیه به رنگ سفید پاندایی گوشی Pixel 2 XL گوگل الهام گرفته باشد. چراکه درست مثل گوشی پیکسل بخش پشتی سفید، بخش جلویی مشکی‌رنگ و یک دکمه در رنگ متفاوت قرمز (که در اینجا همان دکمه Alert Slider است) دارد. همچنین این رنگ سفید کاملاً خطوط آنتن در پایین دستگاه را می‌پوشاند.

OnePlus 5T سفیدرنگ مشخصات قدرتمندی دارد: رم 8 گیگابایتی و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی. قیمت آن مشابه نسخه مشکی‌رنگش، یعنی 560 دلار برای نسخه آنلاک شده است (OnePlus مدل پایه 5T را با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای داخلی را با قیمت 500 دلار به فروش می‌رساند).

ازلحاظ سخت‌افزاری نسخه سفیدرنگ 5T نیز شبیه به نسخه مشکی‌رنگ آن است: هردو از تراشه اسنپ‌دراگون 835 استفاده می‌کنند. دارای صفحه‌نمایش بدون حاشیه AMOLED شش اینچی هستند، از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند و دارای رابط کاربری کم زرق‌وبرق OxygenOS برپایه اندروید 7 هستند.

OnePlus 5T ساعت 6 بعدازظهر 19 دی، به‌صورت جهانی به فروش می‌رسد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.