تلویزیون‌های 2018 ال‌جی به دستیار مجازی گوگل (Google Assistant) مجهز خواهند بود

در برخی کشورها که هنوز نام آن‌ها منتشرنشده است، کاربران می‌توانند با استفاده از دستیار گوگل به فراتر از تلویزیون کنترل داشته باشند؛ ازجمله کنترل تمام دستگاه‌های هوشمند در خانه و یا دسترسی به تمام چیزهایی که دستیار گوگل می‌تواند به آن‌ها دسترسی داشته باشد.

0

ال‌جی خود را آماده معرفی تلویزیون‌های OLED جدید خود در نمایشگاه CES امسال می‌کند؛ ازجمله این تلویزیون غول‌پیکر 88 اینچی 8K. حالا خبر رسیده است که دستیار گوگل در تلویزیون‌های ال‌جی حضور خواهد داشت.

پیش‌ازاین ال‌جی محصولات خود را با سیستم‌عامل بر مبنای webOS و دستیار صوتی اختصاصی خود تولید می‌کرد، اما حالا گوگل یک گام روبه‌جلو برداشته و تلویزیون‌های OLED و تلویزیون‌های LCD super UHD خود را با تجهیز به دستیار گوگل، تحت برند هوش مصنوعی ThinQ روانه بازار می‌کند.

به نظر می‌آید ال‌جی در استفاده از دستیار گوگل استراتژی دوگانه‌ای را در پیش‌گرفته است. آن‌طور که از سوی ال‌جی اعلام‌شده است کاربران با استفاده از هوش مصنوعی ThinQ قادر به استفاده از قابلیت‌های ویژه بسیاری خواهند بود؛ ازجمله اینکه می‌توانند از تلویزیون بخواهند موسیقی یک فیلم را در اینترنت جست‌وجو کند و یا وقتی یک برنامه خاص به پایان رسید تلویزیون خاموش شود.

اما در برخی کشورها که هنوز نام آن‌ها منتشرنشده است، کاربران می‌توانند با استفاده از دستیار گوگل به فراتر از تلویزیون کنترل داشته باشند؛ ازجمله کنترل تمام دستگاه‌های هوشمند در خانه و یا دسترسی به تمام چیزهایی که دستیار گوگل می‌تواند به آن‌ها دسترسی داشته باشد. ال‌جی همچنین اعلام کرده است که هوش مصنوعی ThinQ همچنین می‌تواند به‌عنوان هاب مرکزی خانه هوشمند عمل کند. ناگفته نماند که باوجود استفاده از ThinQ همچنان این تلویزیون‌ها بر روی webOS عمل خواهند کرد.

در کنار ابتکاراتی که با به‌کارگیری ThinQ در تلویزیون‌های ال‌جی دیده می‌شود، ال‌جی همچنین یک سیستم پردازش تصویر جدید به نام آلفا 9 را معرفی کرد که تلویزیون‌های جدید خود را به آن مجهز خواهد کرد. طبق ادعای ال‌جی این پردازشگر می‌تواند باعث کاهش نویز بهتر و پردازش رنگ بهتر شده و همچنین از محتواهایی با نرخ فریم 120 فریم بر ثانیه پشتیبانی خواهد کرد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.