تصاویر گوشی Xperia XA2 Ultra سونی با دوربین سلفی دوگانه درز کرد

درحالی‌که سال 2017 اغلب تولیدکنندگان گوشی هوشمند به استفاده از پنل‌های بدون حاشیه و دوربین دوگانه در پرچم‌داران خود روی آوردند، بااین‌حال شرکت سونی هیچ‌کدام از این ویژگی‌ها را در محصولات سری اکسپریا ایکس لحاظ نکرد. البته به نظر می‌رسد این رویه در سال 2018 تغییر پیدا خواهد کرد، چراکه به‌تازگی تصاویری از Xperia XA2 Ultra منتشر گردید که دارای دوربین سلفی دوگانه است.

0

تصاویر منتسب به گوشی Xperia XA2 Ultra نشان می‌دهد که سونی همچنان به طراحی سنتی و قدیمی خود پایند بوده، بااین‌حال با یک تغییر کلی، بلند قامت جدید خود را به دوربین سلفی دوگانه تجهیز کرده است.

ممکن است بسیاری از کاربران با خود فکر کنند که استفاده از دو لنز دوربین در گوشی‌های هوشمند، تنها یک جنبه تبلیغاتی باشد و یا آنکه استفاده از این فناوری تاثیر چندانی بر کیفیت تصاویر ثبت شده ندارد؛ اما نتایج به دست آمده از تست‌های عملی این موضوع را ثابت کرده که در این‌گونه دوربین‌ها زاویه مانور دوربین تقریباً دو برابر می‌شود و یا آنکه می‌توان به گشادگی دیافراگم 2 برابر بیشتر از حالت عادی که با روشنایی تصویر رابطه مستقیمی دارد دست یافت.

Xperia XA2 Ultra

البته این فناوری هنوز در دوربین‌های سلفی همه‌گیر نشده، ازاین‌رو Xperia XA2 Ultra سونی جزو اولین مدل‌هایی است که به دوربین سلفی دوگانه تجهیز خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این مدل که دارای فریمی تمام فلزی بوده و احتمالاً با اندروید 8 اوریو به بازار عرضه خواهد شد، می‌توان به تراشه اسنپ‌دراگون 640، 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی اشاره کرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.