گوشی Enjoy 7S هواوی در بازارهای جهانی با نام P Smart عرضه خواهد شد

هواوی چند روز پیش گوشی Enjoys 7S را معرفی کرد. این گوشی ظاهراً قرار است در بازارهای جهانی با نام هواوی P Smart به بازار عرضه شود.

0

هفته گذشته هواوی از گوشی میان رده جدید خود با نام Enjoy 7S رونمایی کرد. این گوشی هوشمند مجهز به چیپست Kirin 659، دوربین دوگانه و اندروید اوریو با آخرین EMUI است. بر اساس شایعاتی که اخیراً شنیده‌شده است، این گوشی در خارج از خاک چین با نام P Smart عرضه خواهد شد.

هواوی پی اسمارت همان مشخصات Enjoy 7S را دارد؛ نمایشگر 5.65 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و پردازنده هشت هسته‌ای 2.36 گیگاهرتزی. این گوشی در دو مدل عرضه می‌شود؛ یک با رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی و دیگری با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی. بااین‌حال بعید نیست که برای بازارهای دیگر مدل دیگری (به لحاظ رم و حافظه داخلی) عرضه شود.

گوشی Enjoy 7S باقیمت‌های 226 دلاری و 256 دلاری عرضه می‌شود، اما پی اسمارت با توجه به خدماتی که از گوگل دریافت خواهد کرد، با اندکی قیمت بیشتر عرضه خواهد شد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.