گوگل فروش تبلت Pixel C را بی‌سروصدا متوقف کرد

اگر خاطر شما باشد گوگل فروش تبلت اندرویدی Pixel C را حدود 2 سال پیش شروع کرد و اکنون باخبر شدیم گوگل بی‌سروصدا فروش تبلت Pixel C را متوقف کرد.

0

تبلت پیکسل C از همان ابتدای ورود خود به بازار نوید محصولی ناموفق را می‌داد، البته انصافاً باید اعتراف کرد که گوگل در سخت‌افزار این تبلت چیزی کم و کسر نگذاشته بود اما منتقیدن این تبلت بر این باور هستند که سخت‌افزار تبلت Pixel C با نرم‌افزار آن جور نبود.

اکنون نیز پس از گذشت چیزی حدود دو سال از عرضه تبلت پیکسل C، گوگل رسما این تبلت را بازنشست کرد و فروش آن‌ در فروشگاه آنلاین گوگل متوقف شد.

گوگل اعلام کرد تبلت پیکسل C مانند سایر محصولاتی که چند سالی از حضور آن‌ها در بازار می‌گذرد به دوران پایان تولید خود نزدیک شده است، اما گوگل همچنان به انتشار آپدیت‌های نرم‌افزاری برای تبلت پیکسل C ادامه خواهد داد که آپدیت اندروید نسخه 8.0 اوریو را می‌توان یکی از این آپدیت‌ها برای تبلت پیکسل C دانست. گوگل برای کاربرانی که به دنبال جایگزینی برای تبلت پیکسل C هستند، پیکسل‌بوک جدید خود را پیشنهاد کرده است.

معرفی تبلت پیکسل C به بازار در زمانی آغاز شد که گوگل تازه وارد فروش محصولات سخت‌افزاری شده بود، در نتیجه می‌توان گفت در آن زمان گوگل بیشتر رویکردی آزمایشی به این بازار داشت.

در مجموع باید گفت انصافا باید اعتراف کرد بازار تبلت‌های اندرویدی نسبت به آی‌پد‌ها کساد است و با توجه به اینکه کروم‌بوک‌های گوگل نیز اپلیکیشن‌های اندرویدی را اجرا می‌کنند گزینه بهتر و مناسب‌تری به حساب می‌آیند.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.