ال‌جی اسپیکر هوشمند ThinQ خود را با دستیار گوگل معرفی کرد

ال‌جی به‌تازگی اعلام کرده که تمام محصولات هوشمند AI خود را تحت برندی با عنوان ThinQ جمع کرده و به فروش می‌رساند. حالا این شرکت جلوتر از نمایشگاه CES 2018، یکی از اولین محصولات ThinQ خود را معرفی کرده است: اسپیکر هوشمند ThinQ.

0

اسپیکر هوشمند ThinQ به‌عنوان «اولین دستگاه صوتی هوش مصنوعی ممتاز» ال‌جی تبلیغ می‌شود که می‌تواند نقش یک هاب خانه را هم بازی کند. این اسپیکر از دستیار هوشمند گوگل استفاده می‌کند و به گفته ال‌جی، این کمپانی با گوگل همکاری کرده تا تجربه کاملی از دستیار هوشمند را برای کاربرانش به همراه داشته باشد.

گوگل در IFA 2017 اعلام کرد که در آینده‌ای نزدیک، اسپیکرهای هوشمند بیشتری از شرکت‌ها که به دستیار هوشمند گوگل مجهز شده‌اند به فروش می‌رسند؛ اما به نظر می‌رسد که ال‌جی از معدود کمپانی‌هایی باشد که از تمام قابلیت‌های هوش مصنوعی دستیار هوشمند گوگل، به‌صورت کامل پشتیبانی می‌کند. آن‌هم درست مثل دستگاه‌های Home خود گوگل.

باوجود دستگاه‌های رقیب از سونی، پاناسونیک و JBL که از الآن هم برای جلب‌توجه به رقابت می‌پردازند، حتی اگر سیل اسپیکرهای مجهز به دستیارهای هوشمندی که انتظار معرفی آن‌ها را در CES 2018 داریم را هم در نظر نگیریم، به نظر می‌رسد که ال‌جی با ترکیب کیفیت صدا و هوش مصنوعی، بخش بالا رده و غیررقابتی بازار را هدف گرفته باشد.

ال‌جی در کنفرانس مطبوعاتی از همکاری خود با شرکت انگلیسی Meridian Audio صحبت کرده است. ال‌جی می‌گوید که با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و باکیفیت صوتی Meridian، مطمئن می‌شود که محصولاتی نظیر اسپیکر ThinQ قادر به ارائه «صدایی طبیعی و گرم» هستند.

با توجه به اینکه گوگل حالا برای دوست‌داران موسیقی نسخه باکیفیت‌تری از Home را که Home Max نام دارد عرضه می‌کند، اسپیکر هوشمند ThinQ ال‌جی می‌تواند خلأ موجود در بازار بین دستگاه Home عادی و برادر بزرگ‌تر 399 دلاری‌اش را پر کند. در این صورت قیمتی که برای اسپیکر هوشمند ThinQ انتخاب می‌شود، اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

متأسفانه ال‌جی جزئیاتی در خصوص قیمت (یا حتی تاریخ عرضه) این اسپیکر را مشخص نکرده است، اما باید انتظار جزئیات را در نمایشگاه CES 2018 که در آن کمپانی از 19 تا 22 دی‌ماه به معرفی دسته‌ای از محصولات ThinQ می‌پردازد، داشته باشیم.

درباره اسپیکر ThinQ ال‌جی چه فکر می‌کنید؟ آیا به نظرتان بهتر از هاب SmartThinQ عمل می‌کند؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید!

منبع androidauthority
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.