گارمین دستبند تندرستی vivofit 4 را با بیش از یک‌سال دوام شارژ معرفی کرد

شرکت گارمین که در بحث تولید گجت‌های پوشیدنی حوزه سلامت شهره خاص و عام است، روز گذشته از دستبند تندرستی vivofit 4 رونمایی کرد که دارای نمایشگری همیشه روشن و یک باتری با عمر شارژ یک ساله است.

0

دستبندهای تندرستی به دلیل طراحی زیباتر، ضخامت بدنه کمتر و البته قیمت پایین‌تر، در بازار از محبوبیت بیشتری نسبت به ساعت هوشمند برخوردار هستند. دستبند تندرستی vivofit 4 هم که به‌تازگی از سوی گارمین معرفی شده، در کنار تداعی کردن قابلیت‌های مذکور، به یک باتری داخلی با عمر شارژ یک ساله تجهیز گردیده که بدون شک مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان به گجت‌های پوشیدنی قرار خواهد گرفت.

بند این گجت با طرحی مخصوص، به‌صورت ایستاده قرار گرفته و قابلیت صفحه‌نمایش همیشه روشن آن به کاربران اجازه می‌دهد فعالیت‌ها، اعلان‌ها، هشدارهای آب‌وهوایی و اطلاعات دیگر را به‌صورت مداوم روی نمایشگر دستگاه مشاهده کنند.

دستبند تندرستی vivofit 4 دارای گواهی عایقی IP68 است

از مهم‌ترین ویژگی‌های دستبند تندرستی vivofit 4 می‌توان به قابلیت‌های ره‌گیری سلامت هم اشاره کرد که با قرارگیری سنسورهای حرکتی داخل آن تمام فعالیت‌های روزانه شما را از قبیل راه رفتن و ورزش کردن را به‌صورت خودکار زیر نظر خواهد گرفت.

این محصول همچنین می‌تواند قابلیت‌هایی از قبیل گام شمار، ردیاب مسافت، محاسبه میزان کالری سوزانده شده، ردیاب الگوی خواب، وضعیت آب‌وهوا، کرونومتر و ویژگی پیدا کردن گوشی همراه را در اختیار افراد قرار دهد. به لطف فناوری Move IQ گارمین، این دستبند به‌طور خودکار شروع شدن فعالیت‌های ورزشی را تشخیص می‌دهد و فعالیت شما را زیر نظر قرار می‌دهد. طبق اعلام شرکت سازنده، دستبند تندرستی vivofit 4 قرار است در رنگ‌های سفید، مشکی، سورمه‌ای و بنفش تیره با برچسب قیمتی 80 دلاری از طریق فروشگاه آمازون به بازار عرضه شود؛ البته در صورت تمایل می‌توان لوازم جانبی آن را با قیمت 20 دلاری هم تهیه کرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.