اچ‌تی‌سی گوشی‌های هوشمند کمتری در سال 2018 عرضه خواهد کرد

کمپانی اچ‌تی‌سی بعد از فروش بیشتر نیروهای واحد موبایل خود به گوگل، دوران سختی را می‌گذراند. بااین‌وجود این شرکت تایوانی می‌خواهد که حضور خود را در دنیای کسب‌وکار گوشی‌های هوشمند حفظ کند؛ اما شاید در سال 2018 میلادی به این هدف نرسد.

0

بنا به منابع فعال در این صنعت، شرکت اچ‌تی‌سی در سال 2018 میلادی گوشی‌های هوشمند محدودی را عرضه خواهد کرد. تلاش‌های واحد تحقیقات و توسعه و بازاریابی کمپانی تنها بر یک پرچم‌دار و چند گوشی اندرویدی میان رده متمرکز خواهد بود که همگی در سال میلادی بعدی عرضه می‌شوند.

اچ‌تی‌سی برای پررنگ کردن حضور خود در بخش گوشی‌های میان رده، یک نسخه ساده‌شده از +HTC U11 را در اوایل زمستان امسال عرضه می‌کند. پس باید انتظار معرفی رسمی آن را در نمایشگاه CES ماه بعد داشته باشیم.

گفته‌شده پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی که ظاهراً HTC U12 نام دارد، دارای صفحه‌نمایش Quad HD، پردازنده اسنپ‌دراگون 845 کوالکام و دوربین دوگانه است.

هنوز مشخص نیست که از UTC U12 در چه زمانی رونمایی می‌شود، اما احتمالاً در اسفندماه زمانی که دیگر کمپانی‌ها نیز پرچم‌داران خود را معرفی می‌کنند، باید انتظار رونمایی از این پرچم‌دار را داشته باشیم.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.