آپدیت اندروید 8 ال‌جی V30 از راه رسید

حدود یک ماه پیش نسخه آزمایشی آپدیت اندروید 8 برای ال‌جی V30 منتشر شد و حالا نوبت به انتشار نسخه نهایی این به‌روزرسانی حیاتی برای پرچم‌دار ال‌جی رسیده است.

1

ال‌جی V30 جدیدترین پرچمدار ال‌جی به حساب می‌آید و کاملاً مشخص است که هوای پرچمدار عزیزدردانه خود را حسابی دارد. به همین منظور کاربران کره‌ای ال‌جی V30 شاهد دریافت نسخه نهایی آپدیت اندروید 8 برای گوشی تراز اول خود هستند. آپدیت اندروید 8 ال‌جی V30 حجمی حدود ۱۴۱۲ مگابایت دارد از طریق برنامه نرم‌افزاری LG Bridge و همچنین از طریق وای‌فای قابل دانلود و نصب است؛ البته آپدیت فعلاً تنها در کشور کره جنوبی منتشر شده است.

آپدیت اندروید 8 ال‌جی V30

همان‌گونه که انتظار می‌رود تمامی ویژگی‌های جدیدی را که گوگل در اندروید 8 تعبیه کرده را در آپدیت جدید V30 شاهد هستیم. در کنار این ویژگی‌ها ال‌جی بهینه‌سازی‌هایی را نیز برای کدک صوتی بی‌سیم LDAC گوشی V30 تعبیه کرده است.

در حال حاضر به غیر از کره جنوبی خبری از انتشار آپدیت اندروید 8 برای V30 در سایر کشورها نیست اما با توجه به سابقه‌ای که از ال‌جی سراغ داریم در آینده‌ بسیار نزدیک پرچمدار ال‌جی در سایر کشورها نیز طعم شیرین اندروید 8 را خواهد چشید.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Mahdi می‌گوید

    آپدیت این گوشی فعلا تو کره اومده و اونجوری که شنیده میشه خیلی خوب شده .یک ماه دیگه هم احتمالا تو ایران بیاد .فیلمایی که نشون میده واقعا روش کار کردنو الکی از کنارش نگذشتن .ال جی با این چیزا به نظرم به راحتی کنار نمیاد . و ثابت کرده این حرفو .