اپ‌نت: انتقال اپلیکیشن‌ها به کارت حافظه با App2SD PRO: All in One Tool

با افزایش حجم برنامه‌هایی که روی دستگاه اندرویدی‌تان دارید نیاز به اپ‌هایی چون App2SD PRO: All in One Tool برای انتقال اپلیکیشن‌ها به کارت حافظه نیاز خواهید داشت. این اپ کاربردی توسط شرکت Vicky Bonick برای کاربران اندرویدی عرضه شده است.

0

وقتی حافظه گجت اندرویدی‌تان پر شد می‌توانید اطلاعات موجود روی آن را به حافظه جانبی‌تان انتقال دهید اما این کار برای اپلیکیشن‌ها به سادگی امکان‌پذیر نیست. با App2SD PRO اما می‌توانید عملیات انتقال اپلیکیشن‌ها به کارت حافظه را بدون صرف وقت و انرژی، عملیات انتقال را برای هر میزانی از اپ‌ها که بخواهیم انجام دهیم. اما این تنها یکی از قابلیت‌های App2SD PRO: All in One Tool  است. این اپ ویژگی‌های منحصربفرد دیگری نیز دارد برای مثال می‌توانید به وسیله آن فایل‌های مخرب را شناسایی و در نهایت حذف نمایید.

در ادامه به مدیریت تمامی فایل‌های موجودتان بپردازید و فایل‌های اضافه را حذف کنید. کارت حافظه‌تان را نیز می‌توانید امتحان کرده و سرعت آن را بسنجید. با انجام عملیات انتقال و پاک‌سازی به راحتی سرعت رم را نیز افزایش خواهید داد. در ادامه با آپشن هایی روبرو خواهید شد همچون ریست کردن پیشرفته گوشی و یا ضبط صفحه نمایش برای ذخیره بخشی از فعالیت موردنظرتان، کارهای مربوط به پارتیشن‌بندی اطلاعات و حتی تهیه نسخه پشتیبان و یا رفع مشکلات کارت حافظه.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.