اپ‌نت: تسخیر دنیا در RISK: Global Domination

در بازی RISK: Global Domination بر روی دنیا فرمانروایی کنید. این بازی برای دوستداران بازی‌های استراتژیک بسیار جذاب خواهد بود. شرکت SMG Studio این اپ را برای کاربران اندرویدی و iOS طراحی و ارائه نموده است.

0

در بازی RISK: Global Domination از سرزمین‌ها و قلمروی شخصی‌تان دفاع کنید. مدیریت سرزمین و نیز ایجاد ارتشی قدرتمند از کارهایی‌ست که در طول این بازی باید به انجام آن‌ها بپردازید. این بازی استراتژیک را با دوستانتان نیز می‌توانید انجام دهید. در حالت‌های یک یا چند نفره قرار بگیرید و به صورت آنلاین به مبارزه و رقابت بپردازید. هرکدام ارتش خود را توسعه داده و سرزمینتان را وسعت ببخشید.

این بازی را در چهار درجه سختی متفاوت می‌توانید انجام دهید و از گرافیک بالای آن که باعث نمایش مناظر فوق‌العاده زیبایی می‌شود لذت ببرید. به مبارزات بزرگی پرداخته و دنیا را فتح کنید. این بازی در صورت اجرای آنلاین می‌تواند شمارا به مبارزه با رقبای واقعی از سرتاسر دنیا بکشاند. از روی نقشه‌ها نقاط مختلف و قابل تسخیر را شناسایی کنید و با ارتش قدرتمندتان به آن‌جا حمله کرده و اموال آن سرزمین را به غنیمت بیاورید. قوانین این بازی کاملا واقعی بوده و شما و دوستانتان را به چالش می‌کشد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.