اپ‌نت: سگ حفار من My Diggy Dog

بازی ماجرایی و هیجان‌انگیز My Diggy Dog از سری بازی‌هایی است که با ظاهر جذاب و زیبایش ساعت‌ها شمارا مشغول می‌کند. کمپانی King Bird Games این بازی را برای دارندگان گجت‌های موبایلی طراحی و ارائه کرده است.

0

در بازی My Diggy Dog سگ وفادار و بامزه‌ای به نام Marty را همراهی کنید تا به گنجی که صاحبش در جستجوی آن بود دست یابد. این گنج در سرتاسر زمین نهفته شده است. صاحب این سگ سال‌ها در جستجوی گنج‌های باستانی بوده و در سراسر دنیا گشت و گذار نموده اما به نتیجه نرسیده است و دیگر مانند قبل هم توانایی ندارد. این سگ وفادار می‌خواهد برای کمک به صاحبش خودش به سرتاسر دنیا سفر کرده و گنج را بیابد. در جستجوی این گنج باید به سیاه‌چال‌ها و جاهای مختلف رفته و خطرات گوناگون را تجربه نماید.

این سگ در ابتدا توانایی های محدودی دارد باید به مرور زمان و با صرف انرژی و کشف مراحل جدید به میزان توانایی‌های او بیفزایید. آیتم دیگری که باید هم‌زمان با بازی در نظر بگیرید میزان ترس مارتی می‌باشد که با فاصله گرفتنش از سطح زمین بیشتر می‌شود. علاوه بر این‌ها میزان انرژی سگ و تغذیه آن نیز باید موردتوجه قرار بگیرد. در هنگام روبرو شدن با موجودات مختلف در ابتدا ممکن است عکس‌العمل‌های عجیبی نشان دهد اما در ادامه می‌توانید بر توانایی او اضافه کنید تا این مراحل را به درستی طی کند و به گنج‌های موردنظرش دست یابد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.