چگونه بدون تغییر ظاهر جذاب‌تر به‌نظر برسیم؟

جذاب‌تر به نظر رسیدن کار راحتی است و با پوشیدن یک دست لباس گران‌قیمت می‌توانید به راحتی جذاب‌تر شوید اما این جذابیت ماندگاری ندارند و در ادامه به مواردی اشاره میکنیم که به شما کمک می‌کند بدون تغییر ظاهر، جذاب‌تر به‌نظر برسید.

1

حتماً شما هم به افرادی برخورده‌اید که کاریزمای بالایی دارند و در هر محفل و انجمنی، افراد گرد آن‌ها جمع می‌شوند، اگر در رفتار این دسته افراد توجه داشته باشید خواهید فهمید که قدرت جذب انسان‌ها ساده‌تر از چیزی است که فکر کنید و فقط کافی است تا موارد زیر را به زندگی و رفتار روزمره خود اضافه نمایید. با این حساب اگر شما هم قصد دارید بدون اینکه ظاهر و لباس خود را تغییر دهید، جذابیت بیشتری داشته باشید در ادامه با فارنت همراه باشید تا با آموزش 7 روش به این سوال همیشگی پاسخ دهیم که چگونه جذاب باشیم .

اجازه دهید دیگران هم بر روی شما تاثیر بگذارند

چگونه جذاب باشیم

در بیشتر مواقع افراد فکر می‌کنند با تاثیرگذاشتن بر روی دیگران می‌توانند جذابیت بیشتری بدست بیاورند. در حالی که از این امر غافل هستند که نباید دائما به فکر تاثیر گذاشتن بر روی دیگران باشند و باید اجازه دهند مخاطب نیز بر روی آن‌ها تاثیر بگذارد. به عبارت دیگر در برخورد با دیگران به جای اینکه دائما از خودتان تعریف کنید، از دیگران راجع به زندگیشان سوال بپرسید.

وقتی به طرف مقابل نشان می‌دهید که تمایل دارید سفره دلش را برای شما باز کند و به سخنانش گوش دهید عملا به وی می‌فهمانید که زندگی‌اش برای شما مهم است. در نتیجه در ذهن وی جذابیت بیشتری پیدا می‌کنید. افراد نیز از اینکه مورد توجه قرار بگیرند احساس رضایت خواهند کرد و گفتگوی شما حالتی دوستانه و صمیمی‌تر به خود می‌گیرد.

تجربه‌‌های خود را از تعامل با دیگران بیشتر کنید

چگونه جذاب باشیم

حتما شما هم شنیده‌اید که می‌‌گویند دریا پر از ماهی است به شرط آنکه دل به دریا بزنید، این مثال در خصوص جذاب به نظر رسیدن هم مصداق دارد و زمانی که با افراد بیشتری در تماس باشید نقاط مشترک بیشتری با آن‌ها پیدا خواهید کرد.

از طرف دیگر افرادی که زندگی خود را وقف کار کرده‌اند یا انسان‌هایی که توجه زیادی به دنیای اطراف خود ندارند نمی‌توانند به خوبی در گفتگو‌ها شرکت کرده و فرصت‌های بیشتری را برای جذاب به‌نظر رسیدن ایجاد کنند.

لبخند را فراموش نکنید

چگونه جذاب باشیم

کاملا مشخص است که یک لبخند ساده می‌تواند ظاهر شما را جذاب‌تر نشان دهد. وقتی به فردی لبخند بزنید بدون شک این فرد نیز در پاسخ به شما لبخند خواهد زد. جالب است بدانید لبخند زدن یک فرآیند بیولوژیکی است که در حین باز و بسته‌ شدن‌ عضله‌های اطراف دهان برای لبخند، مواد شیمیایی در مغز آزاد می‌شود. این مواد احساس خوشی و لذت را در فرد به دنبال دارد. در نتیجه وقتی که لبخند می‌زنید طرف مقابل نیز به شما لبخند می‌زند و از آنجایی که این لبخند احساس خوب و خوشی را به دنبال دارد این فرد فکر می‌کند به جذابیت بیشتر شما پی برده است.

به این ترتیب می‌توان گفت لبخند زدن شیوه‌ای بسیار راحت و کارآمد برای پیدا کردن دوستان جدید است.

عشق و علاقه خود را به انجام کارها نشان دهید

چگونه جذاب باشیم

وقتی به انجام یک کار علاقه نشان می‌دهید سایر افرادی که در کنار شما هستند توجه بیشتری به شما خواهند داشت. از طرف دیگر عشق و هیجانی که نسبت به انجام یک کار دارید به سایر افراد اطراف شما نیز منتقل می‌شود و آن‌ها هم هیجان زده و مشتاق خواهند شد.

هوای خودتان را داشته باشید

چگونه جذاب باشیم

ورزش کردن نه‌تنها اندامی سالم و جذاب را به دنبال دارد بلکه به لحاظ روحی نیز فایده‌های مختلفی برای اعصاب و روان شما دارد. پس از ورزش استرس از بین می‌رود و افراد ورزشکار دید مثبتی نسبت به زندگی دارند.

به این نکته نیز توجه داشته باشید افرادی که غذای سالم میل می‌کنند، حرکات ورزشی انجام می‌دهند و به‌اندازه می‌خوابند جسمی سالم و سرحال دارند و جذابیت در نگاه این افراد موج می‌زند.

از طرف دیگر افرادی که به خودشان نمی‌رسند و اضافه وزن دارند نه تنها نمی‌توانند سایرین را نسبت به خود جذب کنند بلکه افراد اطراف ‌آن‌ها سعی می‌کنند از چنین فردی فاصله بگیرند.حتماً‌ شما هم شنیده‌اید که می‌‌گویند عقل سالم در بدن سالم است، به این ترتیب با ورزش و خوردن غذای مناسب سعی کنید بدن و روان خود را همیشه با نشاط و جذاب نگه دارید. مطمئن باشید افرادی که با ورزش کردن مواظب سلامتی خود هستند نگاه مثبت‌تری نیز به خود دارند.

انعطاف‌پذیر باشید

چگونه جذاب باشیم

اگر به فکر برقراری یک ارتباط جدید هستید و می‌خواهید هرچه بیشتر جذاب به نظر برسید، یک‌دنده نباشید و انعطاف بیشتری به خرج دهید.تجربه نشان داده است افرادی که سعی بر شناخت و درک اختلاف‌های خود با سایرین دارند، راحت‌تر می‌توانند با بقیه افراد ارتباط برقرار کرده و جذاب‌تر به نظر می‌رسند.

البته در هر رابطه‌ای این دو طرف هستند که به اصلاح باید نیم‌من باشند و در مقابل هم انعطاف نشان دهند.

انعطاف‌پذیر بودن نسبت به سایرین باعث می‌شود طرفین در یک رابطه خلاقیت بیشتری برای رفع مشکلات و اختلاف نظرها داشته باشند. در چنین رابطه‌ای هر دو طرف احساس می‌کنند که به آن‌ها احترام گذاشته شده و اهمیت دارند.

ذهن خود را باز بگذارید

چگونه جذاب باشیم

در هر رابطه‌ای ارتباط حرف اول را می‌زند، در نتیجه باید ذهن خود را در مقابل مسائلی که ممکن است با طرف مقابل اختلاف نظر دارید باز بگذارید. این کار باعث می‌شود فرد مقابل بیشتر جذب شما شود.چنین فردی با خود می‌اندیشد که شما درکش می‌کنید و به اندازه‌ کافی به وی احترام می‌گذارید. اگر نسبت به طرف مقابل دید باز و آزادی داشته باشید اعتماد وی را به دست خواهید آورد.

در این قسمت به پایان مواردی رسیدیم که رعایت آن‌ها باعث می‌شود جذابیت بیشتری داشته باشید، در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم تجربه‌های مفیدی در این زمینه دارید ما و سایر کاربران را از این تجربه‌ها در قسمت نظرات باخبر سازید.

منبع thisisinsider
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محمد گودرزی می‌گوید

    از طرف دیگر افرادی که زندگی خود را وقف کار کرده‌اند یا انسان‌هایی که توجه زیادی به دنیای اطراف خود ندارند نمی‌توانند به خوبی در گفتگو‌ها شرکت کرده و فرصت‌های بیشتری را برای جذاب به‌نظر رسیدن ایجاد کنند.

    فکر کنم این یه تیکه منظورش به من بود 😂