درز نتایج بنچمارک منتسب به گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ

نتایج بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ منتشر شد تا بالاخره ما بفهمیم باید انتظار چه گوشی‌ای را بکشیم.

0

نتایج بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ منتشر شد تا بالاخره ما بفهمیم باید انتظار چه گوشی‌ای را بکشیم. گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ با آخرین پردازنده کوالکام، اسنپ‌دراگون 845 عرضه خواهد شد. در بنچمارک منتشرشده البته نامی از گلکسی اس 9 پلاس آورده نشده است، اما شماره مدل SM-G965U1 است که متعلق به مدل بزرگ‌تر اس 9، یعنی اس 9 پلاس است. زیرا در مدل‌های اس 8 پلاس و اس 7 اجر نیز شماره آخر به 5 ختم می‌شد و ازاینجا می‌توان فهمید که این پنچمارک متعلق به اس 9 پلاس است. حرف U نیز نشان‌دهنده آنلاک بودن این مدل در ایالات‌متحده است.

امتیاز تک هسته این پردازنده با افزایش قابل‌توجه 27 درصد بیشتر از اسنپ‌دارگون 835 است و درعین‌حال امتیاز چندهسته این پردازنده 31 درصد بیشتر از اسنپ‌دراگون 835 است. این امتیازات بسیار بالا هستند، اما هنوز به‌پای پردازنده بایونیک A11 آیفون 10 نمی‌رسند. البته این را نیز باید مدنظر داشت که این امتیازات تنها عدد بوده و روی کاغذ هستند و باید قابلیت و توانایی واقعی گوشی را هنگام استفاده فهمید.

نتایج بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس نگاه بیشتری که به این بنچمارک بیندازیم، با رم 5 گیگابایتی اس 9 پلاس روبرو می‌شویم. پیش‌ازاین گفته می‌شد که اس 9 دارای رم 4 گیگابایتی و اس 9 پلاس دارای رم 6 گیگابایتی خواهد بود. البته این به معنی این نیست که قطعاً اس 9 پلاس رم 5 گیگابایتی خواهد داشت، زیرا گاهی اوقات بنچمارک‌ها در اعلام نتایج خود دچار اشتباه می‌شوند.

آن‌طور که در این بنچمارک آمده است، گلکسی اس 9 پلاس با اندروید 8 اوریو کار می‌کند. امیدواریم این گوشی هنگام عرضه به‌صورت پیش‌فرض اندروید 8 را بر روی خود داشته باشد و نیازی به آپدیت آخرین اندروید بر روی آن نباشد.

گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس از دو دوربین متفاوت بهره می‌برند. درحالی‌که اس 9 از یک تک دوربین استفاده می‌کند، اس 9 پلاس مجهز به دوربین دوگانه است. همان‌طور که پیش‌ازاین نیز گفته شد، این دو گوشی از حاشیه‌های بالا و پایین صفحه باریک‌تری برخوردارند و همچنین محل قرارگیری حسگر اثرانگشت در آن‌ها تغییر کرده است.

پیش‌بینی می‌شود رونمایی از آخرین پرچم‌داران سامسونگ، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در اولین ماه‌های سال آینده میلادی انجام شود. باید منتظر ماند و دید این دو گوشی تا چه میزان توانایی رقابت با آیفون 10 را دارند.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.