نوکیا 9 به صفحه نمایش 5.5 اینچی OLED و اندروید 8 اوریو مجهز خواهد بود

اطلاعاتی از مستندات FCC به بیرون درز پیدا کرده است که بر اساس این اطلاعات نوکیا 9 به صفحه نمایش 5.5 اینچی OLED و اندروید 8 اوریو مجهز خواهد بود.

0

شایعاتی در خصوص نوکیا 9 در فضای اینترنت دست به دست می‌چرخد که بر اساس این شایعات صفحه‌نمایش این گوشی ساخت دست ال‌جی است و ابعادی برابر با 5.5 اینچ دارد، این صفحه‌نمایش با فناوری OLED ساخته می‌شود.

با این حساب می‌توان گفت اولین تفاوت میان نوکیا 8 و نوکیا 9 صفحه‌نمایش این گوشی‌هاست چرا که در نوکیا 8 شاهد حضور یک صفحه‌نمایش با فناوری IPS LCD بودیم. از طرف دیگر گفته می‌شود که به احتمال زیاد نوکیا 9 از چیپست اسنپ‌دراگون 835 بهره خواهد گرفت و یک باتری 3250 میلی‌آمپری وظیفه تامین شارژ نوکیا 9 را بر عهده خواهد گرفت.

ترکیب دوگانه‌ سنسورهای 12 و 13 مگاپیکسلی برای دوربین پشت گوشی و یک سنسور 5 مگاپیکسلی را در جلوی این گوشی شاهد خواهیم بود.

در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص میزان رم نوکیا 9 در دسترس نیست اما به احتمال زیاد این گوشی با 128 گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی راهی بازار خواهد شد. به لحاظ نرم‌افزاری هم ظاهرا این پرچم‌دار دست‌پر به بازار عرضه می‌شود و در این گوشی شاهد حضور اندروید نسخه 8.0 اوریو خواهیم بود.

صفحه‌نمایشی خمیده که در کناره‌ها حاشیه‌ای با بدنه ندارد و دوربین دوگانه با رنگ بدنه آبی و مشکی پیش از این در یکی از تصاویر رندر شده این گوشی خودنمایی کرده بود.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در خصوص قیمت یا زمان عرضه نوکیا 9 به بیرون منتشر نشده است اما با بالاگرفتن بازار شایعات این گوشی می‌توان حدس زد که در آینده نزدیک شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از آن باشیم.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.