تکنو فانتوم 8 به بازار ایران معرفی شد

صبح امروز در مراسمی که با حضور مدیران شرکت یاس و تکنو و جمعی از اهالی رسانه برگزار گردید، شرکت تکنو جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام فانتوم 8 را به بازار ایران معرفی کرد.

1

در ابتدای مراسم معرفی تکنو فانتوم 8 که در هتل اسپیناس تهران برگزار شد، محمود سفار، مدیر عامل شرکت یاس به عنوان نماینده انحصاری شرکت تکنو در ایران با اشاره به برگزاری اولین نشست خبری شرکت تکنو در ایران تاکید کرد: یاس یکی از شرکت‌های قدیمی در حوزه موبایل ایران است و خوشحالم اعلام کنم که گوشی‌های هوشمند  تکنو کهبه بازار ایارن عرضه کرده‌ایم، از لحاظ کیفی فوق‌العاده بوده و آمارها نشان می‌دهد که درصد رضایت‌مندی بالایی در شهرهای مختلف از محصولات تکنو وجود داشته است.

محمود سفار در ادامه تاکید کرد که همواره یکی از ویژگی‌های شرکت یاس، بحث احترام به حقوق مصرف‌کننده و رعایت قوانین کشور بوده و این شرکت همواره در تلاش بوده تا محصولاتی را به بازار عرضه کند که از لحاظ کیفیت و رعایت قوانین، شرایط مطلوبی داشته باشد. امروز یکی از گوشی‌های فوق‌العاده تکنو با نام فانتوم 8 را معرفی می‌کنیم که از نظر کیفیت، دستگاهی بی‌نظیر است.

پس از محمود سفار نوبت به آلوین لیو، مدیر عامل تکنو در ایران رسید تا ضمن خوشامدگویی به حاضرین در مراسم  اعلام کند: تکنو برای بازار ایران برنامه گسترده‌ای در نظر دارد که به‌زودی اجرا خواهد شد. فلسفه تکنو، اندیشه جهانی و عملکرد منطقه‌ای است. ما یک راهکار همه جانبه را برای مصرف کننده ارایه می‌کنیم و امیدواریم که یکی از برترین برندها در بازار ایران باشیم.

در ادامه این مراسم محمد ریش‌پور، قائم‌مقام شرکت یاس به معرفی بیشتر گوشی هوشمند تکنو فانتوم 8 و همچنین خدمات شرکت یاس پرداخت.

وی با اشاره به اینکه یاس قدیمی‌ترین برند خدمات پس از فروش در ایران است، گفت: دغدغه ما واردات کاملا قانونی، محصولات با کیفیت و خدمات پاسخگو است که همیشه آن‌ها در دستور کار خودمان داشته‌ایم.

قائم‌مقام شرکت یاس با اشاره به آغاز همکاری انحصاری با شرکت تکنو خاطرنشان کرد که شرکت تکنو تاکنون بیشتر تمرکز خود را بر روی بازار آفریقا داشته و به لحاظ تعداد فروش اولین رتبه را در بازار این منطقه داشته است. تکنو سیزدهمین شرکت شناخته شده در قاره آفریقاست و حتی از بنز و بی‌ام‌و نیز در آنجا شناخته شده‌تر است.

وی در ادامه افزود: شرط اصلی موفقیت و مطرح شدن یک محصول در بازار، داشتن کیفیت است. در طول سالیان گذشته و در میان تمامی برندهایی که با شرکت یاس همکاری داشته‌اند، تکنو تنها شرکتی بود که تمام محصولات آن، لایسنس برند معتبر توف را داشتند که این امر سبب شده بدون نیاز به تست فیزیکی، محصولات آن توسط سازمان مقررات که بسیار سخت‌گیر است، تصدیق شود.

ریش‌پور با اشاره به کیفیت بالای محصولات تکنو و خرابی پایین آن‌ها گفت: آمار برگشتی کالاهای تکنو پس از یک سال، کم‌تر از ۰.۴ درصد بوده که رقمی فوق‌العاده محسوب می‌شود. در زمینه قیمت‌گذاری کالاها نیز سعی کردیم تفاهمی را با آن‌ها ایجاد کنیم که قیمت نهایی کاملا رقابتی بوده و حالا با کیفیت برابر، قیمت بهتری نسبت به سایر محصولات همرده در بازار دارند.

قائم مقام شرکت یاس سپس به سراغ معرفی گوشی هوشمند تکنو فانتوم 8 رفت و اعلام کرد: تکنو دو سال پیش نخستین محصول سری فانتوم را به بازار عرضه کرد که با نام فانتوم 5 معرفی شد و پس از آن فانتوم 6 و 6 پلاس معرفی گردید. برای تولید جدیدترین پرچم‌دار یعنی فانتوم 8، بیش از ۱۰۰۰ مهندس در شرکت تکنو و به مدت ۱۵ ماه کار کردند که نتیجه آن توزیع محصول در بیش از ۵۰ کشور دنیا بوده است.

مشخصات گوشی هوشمند تکنو فانتوم 8 ، قیمت و زمان عرضه

فانتوم 8 مجهز به پردازنده 8 هسته‌ای مدیاتک با فرکانس کاری 2.6 گیگاهرتز و 6 گیگابایت رم است. این شرکت در معرفی بدنه این دستگاه آن را الماس درخشان نامیده و اعلام کرده که از ۸ لایه گوناگون در آن استفاده شده و فریم دور این گوشی هوشمند از فلز است.

فانتوم 8 دارای دو دوربین 12 و 13 مگاپیکسلی است و قابلیت 10 برابر سوپر زوم دارد. سنسور دوربین گوشی ساخت شرکت سونی است که توانایی دریافت نور بیشتر و سرعت فوکوس بالاتری دارد. دوربین سلفی فانتوم 8 نیز 20 مگاپیکسلی است که امکان ثبت عکس‌های متفاوتی را می‌دهد.

گوشی هوشمند تکنو فانتوم 8 در سه رنگ سرمه‌ای، طلایی و مشکی و با قیمت یک میلیون و 415 هزار تومان به بازار ایران عرضه خواهد شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. aliakbar.barez می‌گوید

    من فانتوم ۶ پلاسشو خریدم هزار مدل ایراد پیدا کرد بعد otgاصلا ساپورت نمی کنن یعنی هزار داستان داره در یک کلام حیف پول فقط شیامی یا هواوی