جشنواره تعمیرات مجانی هواوی هفته اول دی‌ماه برگزار می‌شود

شرکت هواوی اعلام کرده است که با توجه به استقبال مشتریان از جشنواره تعمیرات مجانی هواوی در سال گذشته، این شرکت امسال نیز این جشنواره را در 4 مرکز خدمات برگزار می‌کند.

0

بر اساس اعلام شرکت هواوی، دارندگان محصولات هواوی می‌توانند به مدت هفت روز از تاریخ 2 تا 9 دی ماه  با مراجعه به مرکز خدمات پس از فروش این شرکت در چهار مرکز بازار موبایل ایران در تهران، بازار موبایل کرج، خدمات اصفهان و خدمات مشهد از خدمات رایگان طرح جشنواره تعمیرات مجانی هواوی بهره‌مند شوند.

جشنواره تعمیرات مجانی هواوی

جشنواره تعمیرات مجانی هواوی

هواوی همچنین اعلام کرده که جشنواره تعمیرات مجانی هواوی برای تمامی مدل‌های دارای گارانتی جدید و قدیم هواوی در سه سال گذشته در نظر گرفته شده است و  علاوه بر اجرت رایگان تعمیرات، مشتریان از ۵۰ درصد تخفیف قطعات یدکی در خصوص شکستگی، آب خوردگی و نوسانات الکتریکی محصولات نیز برخوردار خواهند بود.

برای کسب هرگونه اطلاعات در خصوص خدمات ارسال و دریافت رایگان هواوی می‌توانید با 02142000 تماس گرفته و یا از طریق لینک پائین با کارشناسان هواوی در هر ساعت از شبانه روز گفتگو کنید:

https://goo.gl/8zspMf

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.