اپلیکیشن RunPee بهترین زمان برای مراجعه به دستشویی در سینما را پیشنهاد می‌دهد!

مراجعه به دستشویی در سینما ممکن است شما را از قسمت‌های مهم فیلم محروم کند، به همین دلیل اپلیکیشن RunPee بهترین زمان برای مراجعه به دستشویی در سینما را پیشنهاد می‌دهد!

0

انصافاً باید اعتراف کرد که فیلم‌ دیدن در سینما لطف دیگری دارد، اما فیلم دیدن در سینما مثل منزل نیست که به راحتی فیلم را متوقف کرده و دستشویی بروید. به همین دلیل نیاز به یک دستشویی کوتاه در سینما ممکن است شما را از قسمت مهمی از فیلم محروم کند.

جالب است بدانید در این زمینه هم خلاقیت و فناوری به کمک بشر آمده است و شاهد ساخت اپلیکیشنی با نام RunPee هستیم که بهترین زمان جهت مراجعه به دستشویی را در سینما پیشنهاد می‌دهد.

همان‌‌گونه که شما هم بهتر از ما می‌دانید تمامی لحظه‌های فیلم ممکن است سرشار از صفحه‌های هیجان‌انگیز و مهم نباشد و در مدت زمان هر فیلم لحظه‌هایی وجود دارد که دیدن یا ندیدن آن‌ها چیزی از محتوای اصلی فیلم کم نمی‌کند.

اپلیکیشن RunPee که برای اندروید و iOS ساخته شده است قسمت‌های مختلف فیلم که به نظر مهم نمی‌رسد را فهرست می‌کند. از طرف دیگر این اپلیکیشن در خصوص قسمت‌های مختلف فیلم بدون اینکه محتوای اصلی داستان لو برود اطلاعات کوتاهی را معرفی می‌کند تا از این طریق کاربران ایده کلی از قسمت‌‌های مختلف فیلم بدست بیاورند و صحنه‌هایی که اهمیت کمتری دارند را تشخیص داده و فرصت را مغتنم بشمارند و دستشویی بروند.

ناگفته نماند که این توضیحات توسط سایر کاربرانی که فیلمی که شما مشاهده می‌کنید را مشاهده کرده‌اند در اپلیکیشن RunPee جمع‌آوری شده و در نتیجه ممکن است توضیحات خیلی دقیق نباشد.

در مجموع باید گفت اپلیکیشن RunPee هنوز در ابتدای راه است اما ایده‌ جالبی پشت این اپلیکیشن نهفته است و با توجه به مدت زمان بعضی از فیلم‌های سینمایی که بین 2 تا 3 ساعت طول می‌کشد استفاده از چنین اپلیکیشنی در مواقع ضروری در سینما کارساز خواهد بود.

منبع ubergizmo
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.