گلکسی اس 9 سامسونگ احتمالاً زودتر از همیشه و در بهمن ماه یا اوایل اسفند رونمایی می‌شود!

بنا بر گزارشی از بلومبرگ، سامسونگ می‌خواهد پرچم‌دار بعدی خود گلکسی اس 9 را در بهمن یا اسفندماه رونمایی کرده و دستگاه را از اواخر اسفند امسال یا فروردین‌ماه سال بعد به فروش برساند.

0

اگر این خبر صحت داشته باشد، برخلاف عادت سامسونگ یکی از پرچم‌داران سری گوشی‌های گلکسی زودتر از همیشه معرفی می‌شود؛ چراکه پرچم‌داران سال‌های گذشته عموماً در اواخر اسفند یا اوایل فروردین‌ماه رونمایی می‌شدند. همان‌طور که پیش‌تر شایعه شده بود، گلکسی اس 9 و گوشی همراه با آن گلکسی اس 9 پلاس بیشتر طراحی سطحی و جدیدی از S8 محسوب می‌شوند تا انقلابی بین نسل‌های این خط از گوشی هوشمند. Evan Blass نیز ادعا کرده بود که این گوشی از پردازنده سریع‌تر اسنپ‌دراگون 845 و دوربین‌های جدیدتر استفاده می‌کند. حالا باز هم شایعاتی در مورد زمان رونمایی از گلکسی اس 9 منتشر شده است.

شایعه شده بود که S9 در اوایل نمایشگاه CES بهمن‌ماه، رونمایی پیش از موعد خواهد شد؛ اما گزارش‌های بعدی این شایعه را رد کردند. درهرصورت عبارت «رونمایی در بهمن‌ماه» است که می‌تواند تفاوت بین رونمایی در نمایشگاه CES یا رونمایی طبق عادت در تاریخ همیشگی را مشخص کند. علاوه بر این ظاهراً سامسونگ قصد دارد نهایتاً در فروردین ماه این دو گوشی را به بازار عرضه کند.

پیش از این همچنین رندرهایی از گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس منتشر شده بود که طراحی احتمالی این دو گوشی را نشان می‌داد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.