نسخه ویژه گلکسی نوت 8 سامسونگ با قیمت 1800 دلار در کره جنوبی معرفی شد!

اگرچه گلکسی نوت 8 با قیمت پایه 930 دلار، گران‌قیمت‌ترین گوشی ساخت سامسونگ محسوب می‌شود، بااین‌حال بد نیست که بدانید شرکت کره‌ای به‌تازگی مدلی از این گوشی را هم معرفی کرده که قرار است با قیمت 1800 دلاری به بازار عرضه شود.

0

تعداد معدودی از افراد هستند که همیشه به دنبال مدل‌های خاصی از هر محصول می‌گردند؛ البته مدل‌های منحصر به فرد و به اصطلاح تاپ همیشه با قیمتی به مراتب بیشتر از مدل‌های عادی قابل دسترس هستند. این رویه برای نسخه ویژه گلکسی نوت 8 هم صدق می‌کند، چراکه این مدل با اختلاف قیمت تقریباً 1000 دلاری راهی بازار کره جنوبی می‌شود.

نسخه ویژه گلکسی نوت 8 در مشخصات سخت‌افزاری تفاوتی با نسخه استاندارد ندارد. این نسخه هم هم دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی +QHD، حافظه رم 6 گیگابایتی، پردازنده اسنپ‌دراگون 835، حافظه داخلی 256 گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی است.

نسخه ویژه گلکسی نوت 8

نسخه ویژه گلکسی نوت 8 صرفا در بازار کره عرضه خواهد شد

البته این مدل گران قیمت که تنها 99 عدد از آن تولید شده و با پسوند X 99 AVANT شناخته می‌شود، در جعبه‌ای ارائه خواهد شد که طرح جلد آن توسط نقاش و هنرمند معرفی Han Seung-Woo، دیزاین شده است. طرح روی جلد باکس و قابی که به صورت جداگانه در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت، از پوست ببر الهام گرفته شده و به نوعی امضای هنرمند مذکور می‌باشد.

خریداران در صورت تمایل می‌توانند پرینت این اثر را در ابعاد 69 در 45 سانتی‌متر هم سفارش دهند که هرکدام دارای یک کد 8 رقمی منحصر به فرد به نشانه اصالت و گارانتی آن می‌باشد. نسخه ویژه گلکسی نوت 8 همچنین دارای لانچر خاصی بوده که بلک گراند و حتی آیکون‌های آن نیز توسط Han Seung-Woo طراحی شده است.

منبع phandroid
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.