ال‌جی اولترابوک‌های جدید سری Gram خود را معرفی کرد

باخبر شدیم ال‌جی قبل از اینکه اولترابوک‌های جدید سری Gram خود را در CES 2018 رونمایی کند این اولترابوک‌ها را معرفی کرده است.

0

اگر اخبار فارنت را دنبال کرده باشید حتما چشم شما به خبر معرفی اولترابوک‌های جدید Notebook 9 2018 از جانب سامسونگ با  قلم S-Pen افتاده است. ظاهرا ال‌جی نیز در حال کار بر روی اولتربوک‌های جدید خود است و در نظر داشته تا این اولترابوک‌ها را در مراسم CES 2018 رسما رونمایی کند.

با این حساب ال‌‌جی پس از انتشار خبر معرفی اولترابوک‌های سری NoteBook 9 سامسونگ برای اینکه از قافله عقب نیافتد اولترابوک‌های سری Gram خود را قبل از رونمایی رسمی در CES 2018 معرفی کرد.

اگر به اولترابوک‌های ال‌جی علاقه‌ داشته باشید حتما برند Gram را که حدود 3 سال پیش معرفی شده است را به خوبی می‌شناسید. در مدل‌های 2018 اولترابوک‌های سری Gram شاهد حضور یک باتری 72وات ساعتی هستیم، ال‌جی مدعی است این باتری می‌تواند تا مقدار 19 تا 22.5 ساعت انرژی این‌ اولترابوک‌ها را بسته به ابعاد صفحه‌نمایش آن‌ها تامین کند.

ال‌جی ابعاد 13.3، 14 و 15.6 اینچی را برای اولترابوک‌های جدید سری Gram در نظر گرفته است. این اولترابوک‌ها به ترتیب وزنی برابر با 956, 995 و 1095 گرم دارند. ناگفته نماند از آنجایی که در این لپ‌تاپ‌ها شاهد حاشیه بسیار کمی بین صفحه‌نمایش و بدنه آن‌ها هستیم ابعاد 14 اینچی اولترابوک Gram حدود 13 اینچ می‌شود.

هشتمین نسل از پردازنده‌های Core i7 و Core i5 به همراه حافظه ذخیره‌سازی SSD در کنار قابلیت اضافه کردن یک حافظه SSD دیگر را می‌توان از ویژگی‌های برتراولترابوک‌های سری Gram دانست.

ال‌جی مدعی است این اولترابوک‌ها در مدتی حدود 10 ثانیه بوت می‌شوند. ال‌جی برای بدنه این اولترابوک‌های جدید خود از منیزیم کربن نانو استفاده کرده است و در نتیجه با اولترابوک‌هایی طرف هستیم که بدنه‌ای فلزی و زیبا دارند. این بدنه استقامت خوبی هم دارد و توانسته است استاندارد نظامی MIL-STD-810G را برای مقاومت در برابر ضربه ، فشار و حرارت دریافت کند.

امکانات دیگری از قبیل صفحه‌نمایش لمسی، سنسور تشخیص اثر انگشت و پورت تاندربولت 3 را نیز به صورت سفارشی در این اولترابوک‌ها می‌توان درخواست کرد.

ال‌جی وعده داده است تا اولترابوک‌های سری Gram تا ماه آینده راهی بازار آمریکا شوند، سایر کشورها نیز تا چند ماه دیگر میزبان اولترابوک‌های جدید سری Gram ال‌جی خواهند بود.

 

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.