لیگو اس 9؛ وقتی نوبت به کپی کردن بریدگی صفحه‌نمایش و برآمدگی دوربین آیفون 10 می‌رسد!

صفحه‌نمایش آیفون 10 یکی از بارز و زیباترین قسمت‌های این گوشی است و به همین دلیل گوشی لیگو اس 9 از طراحی بریده صفحه‌نمایش آیفون 10 کپی برداری کرده است.

0

انصافا باید اعتراف کرد آیفون 10 به لحاظ طراحی و نوآوری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد اما از قیمت بسیار گزافی برخوردار است که حتی مشتریان آمریکایی و اروپایی هم از این قیمت بالا گله دارند. در این بین کاربران اندرویدی می‌توانند گوشی لیگو اس 9 را خریداری کنند که با قیمتی بسیار کمتر نسبت به آیفون 10 به بازار عرضه خواهد شد.

در نگاه اول به لیگو اس 9 می‌توان گفت این گوشی سیب دو نیم شده آیفون 10 است. نمایش وای‌فای، میزان سیگنال و باتری گوشی دقیقا در سمت راست و به همان‌صورتی که در آیفون 10 طراحی شده در این لیگو اس 9 اعمال شده است. در قسمت پشت نیز شباهت‌های زیادی را بین لیگو اس 9 و آیفون 10 می‌توانید پیدا کنید.

نحوه قرار گرفتن سنسورهای دوربین در پشت گوشی و طراحی بدنه شیشه‌ای آلومینیومی لیگو اس 9 نیز از مواردی است که طراحی آیفون 10 را در ذهن تداعی می‌کند.

البته قسمت سنسور تشخیص اثر انگشت در پشت آیفون 10 قرار گرفته است و دکمه‌های تنظیم صدا و خاموش و روشن کردن و گوشی نیز بین آیفون 10 و لیگو اس 9 متفاوت طراحی شده است.

صفحه‌نمایش لیگو اس 9 نیز نسبت به آنچه در آیفون 10 شاهد هستیم در قسمت پایین گوشی از حاشیه بیشتری برخوردار است.

یک صفحه‌نمایش 5.8 اینچی از نوع AMOLED به همراه پردازنده میان‌رده مدیاتک P40 در کنار 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌ذخیره‌سازی به همراه دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی از ویژگی‌های سخت‌افزاری است که در لیگو اس 9 به چشم می‌خورد.

قیمت لیگو اس 9 حدود 300 دلار مشخص شده است و با این قیمت کم بدون شک هوادارن آیفون 10 که حاضر نیستند برای گوشی مورد علاقه خود مبلغ گزافی را هزینه کنند تمایل به خرید لیگو اس 9 با این قیمت نسبتا مناسب خواهند داشت.

منبع androidauthority
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.