دستیار گوگل سرانجام برای تبلت‌ها نیز عرضه شد

دستیار گوگل زندگی خود را در سایه گوشی‌های پیکسل آغاز کرد. سپس راه خود را به هر گوشی اندرویدی که از اندروید مارشملو یا بالاتر استفاده می‌کردند باز کرد و حالا آماده‌شده که قلمرو خود را بازهم گسترش دهد.

0

در ابتدا باید بگوییم که دستیار گوگل در حال آماده شدن برای گوشی‌های قدیمی‌تر هم هست، یعنی گوشی‌هایی که از اندروید آب‌نبات‌چوبی استفاده می‌کنند. این آپدیت برای کاربرانی که زبان گوشی را به انگلیسی تغییر داده و در کشورهای انگلستان، آمریکا، هند، استرالیا، کانادا و سنگاپور زندگی می‌کنند و همچنین کاربرانی که گوشی را بر زبان اسپانیایی قرار داده و در آمریکا، مکزیک و اسپانیا زندگی می‌کنند عرضه می‌شود. بعدازاینکه آپدیت موردنظر به صورت خودکار از اپلیکیشن Google Play Services دریافت شد، می‌توانید Google Assistant را هم دانلود و نصب کنید.

احتمالاً خبر مهم‌تر عرضه شدن دستیار گوگل برای تبلت‌ها باشد، حتی اگر تبلت‌های اندرویدی در حال محو شدن آهسته از بازار باشند. در ابتدا باید بگوییم کاربران ساکن آمریکا که زبان دستگاه را بر انگلیسی قرار داده‌اند این آپدیت را دریافت می‌کنند. امیدواریم که آپدیت به‌زودی برای سایر زبان‌ها و کاربران ساکن سایر کشورها نیز عرضه شود؛ اما گوگل هنوز اطلاعاتی را در این خصوص منتشر نکرده است. دستیار گوگل در تبلت‌هایی که دارای اندروید نوقا یا مارشملو باشند، قابل‌استفاده خواهد بود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.