اپل امکان پیش‌خرید اپلیکیشن‌ها در اپ استور را فراهم کرد

اپل به فکر کاربرانی است که تمایل به خرید جدیدترین اپلیکیشن‌ها حتی قبل از عرضه رسمی آن‌ها را دارند، به همین منظور باخبر شدیم اپل امکان پیش‌خرید اپلیکیشن‌ها در اپ استور را فراهم کرده است.

0

بعضی از کاربران تمایل دارند همیشه جدیدترین اپلیکیشن‌هایی که منتشر می‌شود را بر روی گوشی خود نصب کنند. به همین منظور اپل برای کمک به این دسته از کاربران و همچنین همکاری بیشتر با توسعه دهندگان، ویژگی‌ جدیدی را به اپ‌استور اضافه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد اپلیکیشن‌ دلخواه خود را قبل از انتشار پیش‌خرید کنند.

به لطف این ویژگی‌ جدید توسعه‌ دهندگان قادر هستند اپلیکیشن‌های خود را قبل از تکمیل شدن و انتشار به مدت 90 روز به صورت پیش‌فروش در اپ‌استور اپل قرار دهند. کاربران نیز می‌توانند در این بازه زمانی اپلیکیشن‌ دلخواه خود را پیش‌خرید کنند.

این کار باعث می‌شود پس از انتشار نسخه نهایی اپلیکیشن، کاربری که اپلیکیشن را پیش‌خرید کرده است به صورت خودکار این اپلیکیشن را دریافت کند. البته اگر خریدار مبلغ اپلیکیشن را در حین پیش‌خرید به صورت کامل پرداخت نکرده باشد قبل از دانلود نهایی باید مبلغ کامل اپلیکیشنی که پیش‌خرید کرده است را بپردازد.

اگر هم قیمت اپلیکیشن پس از پیش‌خرید بیشتر شده بود، کاربری که آن‌را پیش خرید کرده‌ است باید کمترین قیمت اپلیکیشن را بپردازد.

ویژگی پیش‌خرید اپلیکیشن‌ها در iOS، MacOS و TvOS از هم اکنون در دسترس کاربران است.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.