مقایسه تعرفه اینترنت غیرحجمی شرکت‌ها؛ سرعت 4 مگابیت بر ثانیه

با اعلام شدن تعرفه‌های اینترنت غیرحجمی، بیشتر نگاه‌ها به سمت قیمت سرعت 16 مگابیت بر ثانیه متمرکزشده است. حال‌آنکه بسیاری از کاربران مشتری سرعت‌های پایین‌تری مانند 4 مگابیت بر ثانیه هستند.

3

پیش‌ازاین در فارنت در یک جدول به مقایسه تعرفه‌های اینترنت غیرحجمی سرویس‌دهندگان در سرعت 16 مگابیت بر ثانیه و همچنین سرعت 8 مگابیت بر ثانیه پرداختیم. حالا در این یادداشت بازهم در جدولی مشابه به مقایسه تعرفه‌های اینترنت غیرحجمی شرکت‌ها، این بار در سرعت 4 مگابیت بر ثانیه می‌پردازیم.

جدول مقایسه تعرفه‌های اینترنت غیرحجمی شرکت‌ها؛ سرعت 4 مگابیت بر ثانیه

تعرفه‌های اینترنت غیرحجمی

هزینه‌های دیگر

علاوه بر هزینه‌ای که باید بابت رانژه پرداخته شود، برخی کاربران مجبور به پرداخت هزینه دیگری نیز هستند. اگر قادر به نصب و راه‌اندازی سرویس خود نباشید، شرکت‌های سرویس‌دهنده کارشناس خود را به محل شما اعزام می‌کنند تا اینترنت شمارا نصب کند. این کار چیزی حدود 15 هزار تومان برای کاربر هزینه خواهد داشت. درصورتی‌که کاربری خود قادر به راه‌اندازی اینترنت خود باشد نیازی به پرداخت این مبلغ ندارد.

آیا قیمت‌ها تغییر می‌کند؟

به نظر می‌آید پس از تلاطمی کوچک، تعرفه‌های اینترنت غیرحجمی شرکت‌ها به ثبات نسبی‌ای رسیده است. بااین‌حال با توجه به شرایط بازار رقابت همچنان احتمال تغییر تعرفه‌ها می‌رود. علاوه بر این وزیر ارتباطات چندی پیش در مصاحبه‌ای در پاسخ به انتقاد کم بودن حجم سقف مصرف منصفانه، اظهار کرد که پس از چند ماه این حجم‌ها نیز افزایش خواهند یافت.

با هرگونه تغییر احتمالی در تعرفه‌های اینترنت غیرحجمی ، این مطلب باقیمت‌ها و حجم‌های جدید به‌روزرسانی می‌شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. شیما می‌گوید

    مهم نیست چه سرعتی ،شما به مقدار گیگ نگاه کنید یک ماهه بخرید چون تموم شد عملا اینترنت ندارید و باید گیگی 2000تومان بخرید تاسرعت برگرده از 8 m بیشتر سرعت نگیرید چون اکثرا خطشون نمیکشه

  2. علی می‌گوید

    ممنون میشیم مقایسه 2 مگ و 1 مگ و 512 کیلو بایت رو هم بزارید .

  3. محمد می‌گوید

    با سلام
    اگ امکانش هست مقایسه سرعت 2Mbps و 1Mbps رو هم بزارید
    ممنون