آی‌مک پرو اپل سرانجام از 23 آذرماه عرضه خواهد شد

اپل ماه‌ها پیش قوی‌ترین کامپیوتر دسکتاپ خود iMac Pro را به عنوان جایگزینی برای مک پرو معرفی کرد. این کامپیوتر دسکتاپ قرار است از 23 آذرماه با قیمت پایه 4999 دلار عرضه شود.

0

تاکنون کاربران macOS اگر به دنبال یک کامپیوتر قدرتمند بودند چاره‌ای به‌جز خرید مک‌بوک پرو نداشتند چرا که مک پرو بسیار قدیمی و از رده خارج شده است. اما حالا اپل سرانجام آی‌مک پرو را به بازار عرضه می‌کند تا حرفه‌ای‌ها در زمینه ویرایش ویدئو و پردازش‌های سنگین یک گزینه عالی در اختیار داشته باشند.

آی‌مک پرو

آی‌مک پرو قوی‌ترین کامپیوتری است که تاکنون اپل تولید کرده است. نسخه پایه این دسکتاپ با پردازنده 8 هسته‌ای زئون، 32 گیگابایت حافظه رم DDR4 ECC با فرکانس 2666 مگاهرتز، یک ترابایت حافظه SSD، کارت گرافیک AMD Radeon Pro Vega 56 با 8 گیگابایت حافظه HBM2، صفحه‌نمایش 5K رتینا، اتصال 10 گیگابیتی اترنت، چهار درگاه تاندربولت 3 با پشتیبانی از دو صفحه‌نمایش 5K اکسترنال و با رنگ خاکستری فضایی عرضه خواهد شد. آی‌مک پرو همچنین کیبورد و ماوس بی‌سیم مجیک اپل را نیز به همراه دارد.

با این وجود امکان سفارش مدلی با پردازنده 18 هسته‌ای زئون، 128 گیگابایت حافظه رم ECC، چهار ترابایت SSD، کارت گرافیک Vega 64 با حافظه 16 گیگابایتی نیز وجود دارد هرچند که قیمت این مدل خاص مشخص نیست.

لوازم جانبی آی‌مک پرو

شکی نیست که این کامپیوتر بسیار گران است اما اپل هنوز در اکوسیستم خود کاربران حرفه‌ای را هم دارد که در چند سال اخیر برخی از آن‌ها به دلیل نبود یک گزینه مناسب به سراغ پی‌سی‌های ویندوزی رفته بودند. حالا آی‌مک پرو یک مجموعه کامل سخت‌افزار و نرم‌افزار عالی را برای تولیدکنندگان محتوا در اختیارشان قرار داده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.