بیش از نیمی از تصاویر فلیکر در سال 2017 توسط گوشی‌های آیفون ثبت شده‌اند

با نزدیک شدن به پایان سال جاری میلادی، شرکت‌های مختلف فهرستی از آمار و ارقام فعالیت خود را منتشر می‌کنند که گاهی نکات جالبی در آن‌ها یافت می‌شود. به عنوان مثال شاید جالب باشد که بدانید بیش از نیمی از تصاویر آپلود شده در سرویس به اشتراک‌گذاری فیلم و عکس فلیکر توسط گوشی‌های ساخت اپل ثبت شده‌اند.

1

سرویس به اشتراک‌گذاری عکس و فیلم فلیکر که یکی از زیرمجموعه‌های قدیمی یاهو محسوب می‌شود، هرچند رقیبی برای اینستاگرام محسوب نمی‌شود، بااین‌حال لااقل در بین دارندگان گوشی‌های آیفون هنوز محبوبیت دارد.

این موضوع از آمار ارقام ارائه شده از سوی این شرکت مشتق گرفته می‌شود. میلیاردها عکس در طول سال جاری بر روی فلیکر آپلود شده است که 50 درصد آن‌ها توسط گوشی‌های هوشمند گرفته شده است. این رقم در سال 2016 در حدود 48 درصد بوده است. همچنین 33 درصد از کل تصاویر قرار گرفته در بر روی سرورهای فلیکر به‌واسطه دوربین‌های تک لنز ثبت شده که این میزان نیز در سال پیش از آن 25 درصد بوده است.

دوربین‌های عکاسی معمولی و فیلم‌برداری بیشترین افت سهم  آپلود را داشتند. در حالی که این دسته سال گذشته سهم 21 درصدی را داشتند، امسال به 12 درصد افت کرده‌اند. از میزان تصاویر آپلود شده در سال گذشته بر روی این سرویس ، 54 درصد توسط یکی از مدل‌های آیفون ثبت شده اند. در رتبه‌های بعدی دوربین‌های نیکون با 23 درصد و دوربین‌های کانن با 18 درصد قرار گرفته‌اند. سال 2016 سهم گوشی‌ آیفون، دوربین‌های کانن و نیکون به ترتیب 48، 24 و 18 درصد بوده است.

حسن ختام این مطلب، 3 عکس برتر سال گذشته این سرویس است که در ادامه می‌توانید مشاهده‌گر آن‌ها باشید:

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محمود می‌گوید

    بسبار کار شگرفی انجامداده اید و بایسته

    ستایش است این کار شما