گزارش مالی اچ‌تی‌سی خبر از کاهش 26 درصدی درآمد این شرکت دارد

کمتر از یک ماه دیگر تا پایان سال 2017 زمان باقی‌مانده، از این رو شرکت‌های بزرگ فناوری یک به یک گزارش‌های مالی سال گذشته خود را منتشر می‌کنند. حالا نوبت به گزارش مالی اچ‌تی‌سی رسیده است.

0

شرکت اچ‌تی‌سی بر همین اساس گزاش مالی جدید خود را منتشر کرد که علی‌رغم خوش‌بینی کارشناسان، با توجه به آن هنوز هم نشانه‌هایی از سوددهی در این شرکت تایوانی مشاهده نمی‌شود.

بر این اساس اچ‌تی‌سی ماه گذشته توانسته به درآمد 188 میلیون دلاری دست پیدا کند که نسبت به مدت مشابه ماه قبل 6.6 درصد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 26.16 درصد کاهش یافته است. مجموع درآمدهای این شرکت از ابتدای سال جاری میلادی برابر با 1.93 میلیارد دلار عنوان شد که نشان‌دهنده افتی 19.03 درصدی در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته است.

البته اگر پیگیر اخبار دنیای فناوری بوده باشید، بدون شک از خواندن این آمار و ارقام ناگوار متعجب نخواهید شد، چرا که بیش از 3 است که شرکت اچ‌تی‌سی با ضرر دهی دست و پنجه نرم می‌کند و همین امر نیز باعث شد که برخی از کارخانه جات تولید گوشی‌های هوشمند این شرکت به آلفا بت واگذار شود.

اچ‌تی‌سی به تازگی بخش تولید گوشی های هوشمند خود را به آلفابت واگذار کرده

شاید برایتان جالب باشد که بدانید اچ‌تی‌سی اولین تولید کننده گوشی‌های مبتنی بر پلتفرم اندروید بود، بااین‌حال به دلیل ضعف بازاریابی و عدم تطبیق گوشی‌های این شرکت با نیاز کاربران در یک برهه زمانی نه تنها جایگاه خود را به سامسونگ واگذار کرد، بلکه تقریبا سهی از بازار جهانی ندارد.

از عرش به فرش رسیدن اچ‌تی‌سی بسیار تأسف‌بار است، چراکه در محصولات این شرکت برای بسیاری الگو بوده‌اند. به عنوان مثال M7 اولین پرچم‌داری بود که با بدنه فلزی و در زمانی که اغلب تولید کنندگان از پلاستیک در قاب پشتی محصولات استفاده می‌کردند به بازار عرضه شد و یا One M8 تقریبا اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین دوگانه بود.

شرکت تایوانی متعهد است که سال 2018 نیز به تولید گوشی‌های هوشمند پایبند باشد، بااین‌حال اگر اوضاع به همین منوال ادامه پیدا کند، بعید به نظر می‌رسد که اچ‌تی‌سی توان رقابت با غول‌های تولید کننده گوشی را داشته باشد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.