آپدیت اندروید 8 اوریو برای آنر 9 و آنر V9 هواوی منتشر شد

هوآوی اندکی بعد از عرضه آپدیت اندروید اوریو برای Mate 9، Mate 9 Pro و Mate 9 با طراحی پورشه، تائید کرده که دو گوشی هوشمند دیگر یعنی Honor 9 و Honor V9 از امروز این آپدیت را دریافت می‌کنند.

0

کمپانی چینی اعلام کرده اولین افرادی که آپدیت را برای آنر 9 (بررسی فارنت) و آنر V9 دریافت می‌کنند، کاربرانی هستند که در برنامه تست بتای این نسخه از سیستم‌عامل شرکت کرده‌اند. از 16 آذرماه نیز تمام افرادی که دارای یکی از این دوگوشی هوشمند باشند، اندروید 8.0 اوریو را دریافت می‌کنند.

فعلاً این آپدیت تنها در دسترس کاربران ساکن چین قرار می‌گیرد، اما نهایتاً تا ابتدای ماه بعد کاربران ساکن دیگر کشورها نیز این آپدیت را دریافت می‌کنند. توجه کنید که اگر صاحب یک Honor 8 Pro هستید نیز آپدیت را دریافت می‌کنید، چراکه این گوشی نسخه جهانی Honor V9 است.

یک نکته دیگر باقی‌مانده است؛ اگر از نحوه کار گوشی بعد از آپدیت به اندروید 8.0 اوریو راضی نبودید، می‌توانید به اندروید نوقا برگردید، اما تمام اطلاعات ذخیره‌شده در گوشی را از دست می‌دهید.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.