ال‌جی V30 نسخه Signature Edition با بدنه سرامیکی و 6 گیگابایت رم رونمایی شد

در حالی که شرکت ال‌جی هنوز عرضه گوشی پرچم‌دار V30 را در برخی بازارها ازجمله بازار ایران آغاز نکرده، روز گذشته از مدل جدید این محصول با پسوند Signature Edition رونمایی کرد که دارای بدنه سرامیکی است.

بر کسی پوشیده نیست که هرچند گوشی‌های ساخت ال‌جی از کیفیت بالا و طراحی بسیار چشم نوازی برخوردار هستند، بااین‌حال سود این شرکت از بازار گوشی‌های هوشمند ناچیز است. شاید همین موضوع باعث شده که شرکت کره‌ای  مدلی جدید از پرچم‌دار سری وی خود را با نام ال‌جی V30 نسخه محدود Signature Edition به بازار عرضه کند که قیمت آن از آیفون 10 هم بیشتر است!

V30 برای رقابت با مدل‌های مطرحی همچون میت 10 پرو و گلکسی نوت 8 دارای برخی نواقص است که شرکت کره‌ای آن‌ها را در نسخه جدید وی 30 برطرف کرده است. ال‌جی V30 نسخه Signature Edition دارای بدنه‌ای سرامیکی زیرکونیوم  بوده که به مراتب از مقاومت بدنه بالاتری نسبت به قاب شیشه‌ای برخوردار است.

تنها 300 عدد از ال‌جی V30 نسخه Signature Edition تولید خواهد شد

این مدل که تنها 300 عدد از آن تولید شده و صرفا در بازار کره عرضه خواهد شد، از ماه آینده با قیمت پایه 1,800 دلاری قابل سفارش است. دیگر برترین  ال‌جی V30 نسخه Signature Edition نسبت به مدل عادی، بهره‌مندی از 6 گیگابایت حافظه رم است و 256 گیگابایت حافظ ذخیره‌سازی داخلی است که تقریبا از لحاظ سخت‌افزاری آن را هم‌رده با گلکسی نوت 8 قرار می‌دهد. خریداران نسخه Signature Edition همچنین دو هدفون Bang & Olufsen سیمی و بلوتوثی را به همراه دستگاهشان به‌صورت رایگان دریافت می‌کنند.

از دیگر ویژگی‌های ال‌جی V30 نسخه Signature Edition می‌توان به نمایشگری 6 اینچی با وضوح 1440 در 2880 پیکسل و تراکم پیکسلی 564ppi فول ویژن، پردازنده اسنپ‌دراگون 835، قابلیت تشخیص چهره در کنار سیستم تشخیص صدای کاربر که امکان باز کردن قفل نمایشگر را با گفتن جمله‌ای از پیش تعیین شده فراهم می‌کند، مبدل دیجیتال به آنالوگ Hi-Fi Quad DAC و باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع اشاره کرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نظرات بسته شده است.