آپدیت اندروید ور اوریو برای ساعت‌های هوشمند اندرویدی از راه رسید

مهرماه بود که نسخه بتای سیستم‌عامل اندروید ور مبتنی بر اوریو، توسط گوگل عرضه شد. بعد از دو ماه حالا اعلام‌شده که از امروز آپدیت اندروید اوریو برای دستگاه‌های مجهز به Android Wear منتشر می‌شود.

0

اعلامیه توسط یکی از کارکنان گوگل Hoi Lam در پستی در Google+ منتشر شد. وی مدیر بخش توسعه‌دهندگان اندروید ور در این شبکه اجتماعی نیز هست.

Android oreo for android wear

این پست که در اسکرین‌شات بالا نیز قابل‌مشاهده است، فهرستی از بهبودهایی که این آپدیت به همراه دارد را نوشته است که شامل تنظیم کردن قدرت ویبره نوتیفیکیشن، قفل‌کردن صفحه برای زمانی که در محیط خیس و مرطوب قرار دارید، پشتیبانی از 7 کشور و زبان جدید، کانال‌های نوتیفیکیشن و اعمال محدودیت در پس‌زمینه برای حفظ شارژ باتری را به همراه دارد.

هنوز زمان دقیق دریافت آپدیت توسط دستگاه‌های مختلف اعلام‌نشده است و تنها در پست نوشته‌شده که زمان‌بندی توسط شرکت تولیدکننده هر ساعت اعلام خواهد شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.