گوشی‌های آنر 7X و آنر View 10 هواوی به‌زودی در اروپا عرضه خواهند شد

پس از حدود یک ماه از عرضه گوشی‌های آنر 7X و آنر View 10 هواوی در بازار چین، این شرکت اعلام کرده که گوشی‌های مذکور به زودی در سایر بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد.

0

اگر به خاطر داشته باشید، اواسط مهرماه بود که شرکت هواوی از گوشی‌های میان رده و بالا رده آنر 7X و آنر View 10 رونمایی کرد. در حدود یک ماه بعد از آن زمان عرضه این محصولات صرفا در بازار چین آغاز شد و برخی گمان کردند که این محصولات در سایر بازارها عرضه نخواهند شد، مطلبی که امروز خلاف آن اثبات شده و شرکت سازنده اعلام کرده که فروش آن‌ها در آینده‌ای نه چندان دور در بازار کشورهای اروپایی آغاز خواهد شد.

گوشی‌های آنر 7X و آنر View 10 هواوی به ترتیب با برچسب قیمتی  299 و 500 یورویی به بازار عرضه خواهند شد

بر این اساس عرضه گوشی آنر 7X از امروز در بازار کشورهای بریتانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، لهستان، اوکراین، ترکیه، روسیه، ایالات متحده، امارات متحده عربی، عربستان سعودی، ایران و هند آغاز خواهد شد. این گوشی با مشخصاتی از جمله نمایشگر 5.93 اینچی با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل، دوربین اصلی 16 و 2 مگاپیکسلی، چیپست Kirin 659 و 4 گیگابایت حافظه رم با قیمت 199 دلاری در ایالات متحده قابل پیش خرید است.

در سوی دیگر  آنر View 10 که یک بالا رده محسوب می‌شود و همانند میت 10 پرو از پردازنده  Kirin 970 در کنار 6 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد هم از 19 دی ماه با قیمت پایه 500 یورویی در بازار کشورهای انگلستان، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، هند، مالزی، روسیه و ایالات متحده عرضه خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های View 10 می‌توان به دوربین اصلی 20 و 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و بهره‌مندی پیش‌فرض  از اندروید 8 اوریو اشاره کرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.