این نسخه جنگ ستارگان وان پلاس 5T است

همان‌طور که می‌دانید حدود چند هفته تا اکران قسمت فیلم محبوب جنگ ستارگان The Last Jedi باقی نمانده و وان پلاس نیز به همین مناسبت نسخه‌ای خاص از وان پلاس 5T را معرفی کرده که حال و هوای این فیلم در ظاهر آن مشاهده می‌شود.

0

یکی از نقاط ضعف گوشی‌های ساخت کمپانی وان پلاس، محدود بودن رنگ‌بندی است. البته نسخه جنگ ستارگان وان پلاس 5T از این قاعده مستثنی بوده و در دو رنگ قرمز مات و سفید صدفی به بازار عرضه خواهد شد.

همان‌طور در تصویر پایین مشاهده می‌کنید نسخه جنگ ستارگان وان پلاس 5T این گوشی از قاب پشتی با رنگ سفید به همراه لوگوی قرمز رنگ معروف این سری بر روی آن بهره می‌برد. در مدل قرمز رنگ نیز لوگو و دکمه‌های کنار دستگاه به رنگ مشکی در آمده‌اند. این گوشی که در یک نمایشگاه کامیک در هند معرفی گردیده، احتمالا با استقبال بالایی در بازار مواجه خواهد شد.

وان پلاس 5T

قیمت نسخه جنگ ستارگان وان پلاس 5T هنوز مشخص نیست

طبق گفته شرکت سازنده، قرار است در رابط کاربری کلی این مدل 5T از افکت‌ها و تصاویر پس زمینه‌ای با تم فیلم جنگ ستارگان بهره گرفته شود. همان‌طور که انتظار داریم تمامی مشخصات سخت‌افزاری این موبایل مشابه با نسخه اصلی وان پلاس 5 تی یکسان است که از جمله آن‌ها می‌توان به نمایشگر 6.01 اینچی آمولد با وضوح 1080 در 2160 پیکسل، پردازنده اسنپ‌دراگون 835، 6 و 8 گیگابایت حافظه رم و دوربین اصلی 20 + 16 مگاپیکسل با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7، تثبیت‌کننده الکترونیکی تصویر، فوکوس خودکار تشخیص فاز و  فلاش ال ای دی دوگانه اشاره کرد.

نسخه جنگ ستارگان وان پلاس 5T درست یک روز پس از اکران قسمت جدید جنگ ستارگان یعنی در 25 آذرماه به تعداد محدودی و با قیمتی که هنوز مشخص نیست در بازار هند عرضه خواهد شد.

منبع androidcentral
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.