گلکسی ایکس سامسونگ با صفحه نمایش تاشو احتمالا در سال 2018 رونمایی خواهد شد

به احتمال قوی سامسونگ در حال ساخت گلکسی ایکس است اما خبری از زمان رونمایی آن درکار نیست، ممکن است گلکسی ایکس سامسونگ با صفحه‌نمایش تاشو احتمالا در سال 2018 رونمایی می‌شود.

0

بیشترین تعامل کاربران با گوشی‌های هوشمند از طریق صفحه‌نمایش انجام می‌شود، به همین دلیل صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمند از ابتدا تاکنون دستخوش تغییرات زیادی بوده است، این روزها نیز که صفحه‌نمایش‌های بدون حاشیه طرفداران زیادی دارد.

در این بین گفته می‌شود که سامسونگ در حال ساخت گوشی هوشمند گلکسی ایکس با صفحه‌‌نمایش تاشو است. اگر از طرفداران گوشی‌های سامسونگ باشید احتمالا به خاطر دارید که گلکسی Round با صفحه‌نمایشی خمیده چند سال پیش از جانب سامسونگ در بعضی از کشورها به فروش رسید.

از طرف دیگر پیش‌بینی می شود در کنار سامسونگ سایر سلاطین موبایل مانند اپل و ال‌جی نیز سودای ساخت گوشی با صفحه‌نمایش تاشو را در سر می‌پرورانند اما از قرار معلوم این طرفداران گوشی‌های سامسونگ هستند که زودتر از سایر کاربران قادر به تجربه گوشی گلکسی ایکس با صفحه‌نمایش تاشو خواهند بود.

پیش از این مدیر سامسونگ، آقای Ko Dong-jin اعلام کرده بود که سامسونگ برنامه دارد گوشی تاشو خود را در سال 2018 عرضه کند. از طرف دیگر منابع آگاه مدعی هستند سامسونگ به فناوری دست پیدا کرده است که به کمک آن می‌توان صفحه‌نمایش گوشی را کاملاً‌ بر روی هم مانند یک برگ کاغذ تا کرد.

در این بین باید به این نکته اشاره کنیم که تقاضای کاربران برای گوشی‌هایی با صفحه‌نمایش بدون حاشیه بسیار بالاست اما به احتمال زیاد این تقاضا با اشباع بازار از گوشی‌هایی از این دست منتفی می‌شود و در نتیجه منطقی به نظر می‌رسد که سامسونگ برای سال آینده طرحی نو در گوشی‌های خود بیاندازد و گلکسی ایکس را با صفحه‌نمایش تاشو راهی بازار کند.

ال‌جی و اپل نیز در حال همکاری تنگاتنگی برای ساخت اولین گوشی با صفحه‌نمایش تاشو هستند، در نتیجه رونمایی سامسونگ در سال آینده میلادی از گوشی گلکسی ایکس این شرکت را از رقبا جلوتر نگه می‌دارد.

ال‌جی دیسپلی برنامه دارد تا اولین پنل صفحه‌نمایش تاشو خود را با میزان تاشدن 2.5R در سال 2018 عرضه کند و  پیش‌بینی می‌شود پنل صفحه‌نمایش تاشو ال‌جی که تا میزان 1.0R تا می‌شود در سال 2019 میلادی راهی بازارهای جهانی شود.

در مجموع باید گفت ممکن است عرضه گلکسی ایکس دیر یا زود داشته باشد اما به قول قدیمی‌ها سوخت و سوز ندارد و به احتمال زیاد در سال آینده میلادی با عرضه گلکسی ایکس به بازار شاهد تحولی جدید در صفحه‌نمایش گوشی‌ها خواهیم بود.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.