آپدیت گوشی اسنشال فون برای بهبود تصاویر دوربین و افزودن حالت پرتره منتشر شد

کمپانی تازه تأسیس اندی رابین پس از دریافت انتقادهای متعدد پیرامون ویژگی‌های کم دوربین اسنشال فون، روز گذشته یک بسته به‌روزرسانی برای این گوشی منتشر کرد که امکان ثبت تصاویر پرتره نرم‌افزاری را به آن اضافه می‌کند.

0

چندی پیش یکی از مدیران ارشد شرکت اسنشال در واکنش به انتقادهای کاربران پیرامون قابلیت‌های دوربین  اسنشال فون در شبکه اجتماعی Reddit، وعده از راه رسیدن یک بسته به‌روزرسانی اجمالی برای رفع این دغدغه را داده بود؛ اکنون به نظر می‌رسد این وعده تحقق یافته و دارندگان گوشی مذکور می‌توانند آپدیت گوشی اسنشال فون را با مراجعه به بخش توضیحات دستگاه در صفحه تنظیمات دریافت نمایند.

این نکته را در نظر داشته باشید که آپدیت گوشی اسنشال فون ، نه ویژگی‌های پلتفرم را ارتقا داده و نه آنکه وصله‌های امنیتی جدیدی همراه خود دارد، بلکه تمام تمرکز آن بر افزودن قابلیت‌های جدید به دوربین این گوشی خوش ساخت است.

آپدیت جدید اسنشال فون 72 مگابایت حجم دارد

آپدیت جدید که 72 مگابایت حجم داشته، علاوه بر ایجاد قابلیت ثبت تصاویر به‌صورت پرتره، به کاربر امکان ذخیره سازی فشرده تصاویر با فرمت JPEG را هم می‌دهد. در سوی دیگر این به‌روزرسانی سرعت عملکرد شاتر را تا 40 درصد افزایش می‌دهد، شرایط ثبت تصاویر به‌صورت روشن‌تر را فراهم می‌کند و قابلیت‌های ثبت ویدئو به‌صورت 360 درجه و استریم لحظه آن را ارتقا می‌دهد.

گفتن این موضوع هم خالی از لطف نیست که احتمالاً نسخه پیش‌نمایش دوم آپدیت اندروید 8 اوریو هفته آینده در اختیار دارندگان گوشی اسنشال فون قرار خواهد گرفت، ازاین‌رو در به‌روزرسانی بعدی نیز احتمال افزودن شدن قابلیت‌های جدید به دوربین این گوشی دور از ذهن نیست.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.