اپل iOS 11.2 را با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم سریع منتشر کرد

اپل کار غیرمعمولی انجام داده و امروز درست بعدازاینکه باگی شروع به کرش کردن آیفون‌ها کرد، آپدیت مهمی را برای iOS عرضه کرده است. یک باگ در iOS 11.1.2 درصورتی‌که اپلیکیشن‌ها از نوتیفیکیشن‌های تکرارشونده مثل یادآورها استفاده کنند، باعث کرش کردن آیفون می‌شود.

0

اپل امروز آپدیت iOS 11.2 را عرضه می‌کند که به رفع این مشکل پرداخته و چند قابلیت دیگر را هم برای کاربران به همراه دارد. اپل عادت دارد که آپدیت‌های خود را در روز سه‌شنبه عرضه کند، به نظر می‌رسد که تعجیل در عرضه این آپدیت، برای برطرف کردن باگ مذکور باشد.

آپدیت iOS 11.2 اپل شامل چه چیزهائیست؟

iOS 11.2 آپدیت بزرگی از iOS است و شامل Apple Pay Cash سرویس جدید پرداخت نقطه‌به‌نقطه اپل در آمریکا می‌شود.

Apple Pay Cash (به‌محض راه افتادن سرورها) در داخل اپلیکیشن Messages قابل‌استفاده است و درست مثل اپلیکیشن Venmo، به کاربران امکان فرستادن پول از طریق iMessages را می‌دهد. طرز کار آن به این صورت است که پول در داخل یک کارت Apple Pay Casg در اپلیکیشن Wallet در آپدیت iOS 11.2 سپرده می‌شود و می‌توان از آن برای خرید کالا از طریق Apple Pay یا واریز به یک حساب بانکی استفاده کرد.

همچنین آپدیت iOS 11.2، شارژ سریع وایرلس برای گوشی‌های آیفون X و مدل‌های آیفون‌های 8 به همراه دارد. این آپدیت شارژ با توان 7.5 وات را از طریق پدهای شارژر با استاندارد چی ممکن می‌کند، پس دستگاه‌ها سریع‌تر از گذشته به بالاترین حد از شارژ خود می‌رسند.

آپدیت iOS 11.2 دارای والپیپیرها لایو جدید برای جدیدترین آیفون است (همان‌طور که در تبلیغات آیفون X دیده‌شده بود). همچنین پاپ‌آپ‌هایی اضافه‌شده که تغییر وضعیت وای‌فای و بلوتوث از طریق Control Center را به شما نشان می‌دهند.

می‌توانید به‌سرعت آپدیت iOS 11.2 را از طریق بخش آپدیت نرم‌افزار در تنظیمات iOS دانلود کنید. اگر دچار باگ کرش کردن آیفون شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که هرچه سریع‌تر دستگاه خود را به‌روزرسانی کنید.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.