اپ‌نت: اطلاع دقیق از میزان مصرف اینترنت اپلیکیشن‌ها با Data Monitor: Simple Net-Meter

برای اطلاع داشتن از میزان مصرف حجم اینترنت از اپلیکیشن Data Monitor: Simple Net-Meter استفاده نمایید. این اپ که برای کاربران اندرویدی طراحی شده است توسط شرکت KF Software House به بازار ارائه شده.

0

کنترل میزان حجم مصرفی برای همه کاربران امری ضروری است چرا که با بالا رفتن تعداد اپلیکیشن‌های ارتباطی و اپ‌هایی که نیار به اتصال به شبکه نت دارند کنترل حجم نت دشوارتر شده است. Data Monitor می‌تواند به راحتی میزان حجم مصرفی را برایتان به نمایش بگذارد و این‌که دقیقا کدام اپ چه میزانی مصرف کرده و این مقدار چند درصد از کل میزان مصرف شمارا شامل می‌شود. مجموعه این عملیات و یک سری فعالیت‌های دیگر را مانیتورینگ نت می‌نامند.

این اپ سرعت واقعی را به شما در هر لحظه نشان داده و این عمل را کاملا به صورت خودکار انجام می‌دهد. برای هرکدام از اپ‌های گجت اندرویدی شما نیز به صورت جداگانه تمام این کارها را به انجام می‌رساند. از دیگر ویژگی‌های جالب و کاربردی Data Monitor: Simple Net-Meter این است که می‌تواند اطلاعات نمایش داده شده را به دو صورت حجم مصرفی توسط وایفای و نت گوشی تفکیک کرده و نشان دهد. این اطلاعات را بر اساس تاریخ مصرفشان نیز می‌توانید به‌ورت تفکیک شده مشاهده کنید. برای دسترسی آسان‌تر نیز ویجت‌های متنوعی طراحی و دراختیار کاربران قرار داده شده.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.