شاتل تعرفه‌های اصلاح شده اینترنت غیرحجمی خود را منتشر کرد

پس از انتشار تعرفه‌های اولیه شاتل برای اینترنت غیرحجمی و موج شدید اعتراضات کاربران این شرکت تعرفه‌ها را حذف کرده و حالا تعرفه‌های به‌صرفه‌تری منتشر کرده است.

1

با ثابت شدن تعرفه اینترنت غیرحجمی برای هر سرعت خاص حالا رقابت سرویس‌دهندگان اینترنت بر روی میزان حجم ترافیکی است که به عنوان مصرف منصفانه شناخته می‌شود. پس از اتمام این حجم سرعت سرویس کاهش خواهد یافت تا زمان این‌که مشترک دوباره اقدام به خرید حجم کند.

در تعرفه‌های پیشین شاتل این شرکت برای به‌صرفه‌ترین طرح خود یعنی 16 مگابیتی 80 هزار تومانی تنها 180 گیگابایت ترافیک داخلی یا 60 گیگابایت ترافیک بین‌الملل در نظر گرفته بود که حالا در طرح جدید این دو مقدار به 320 و 160 گیگابایت افزایش یافته است.

به بیان دیگر ترافیک آستانه مصرف منصفانه را برای استفاده ترافیک خارج از کشور از جمله تلگرام، اینستاگرام، واتس‌اپ، یوتیوب و سایر وب‌سایت‌های ایرانی و خارجی با سرور در خارج از کشور باید تقسیم بر 2 کنید. به گفته شاتل همچنین کماکان استفاده از بسته‌های تشویقی شبانه و بسته‌های شاتل‌لند و نماوا امکان‌پذیر خواهد بود.

با تعرفه‌های جدید شاتل می‌توان گفت این‌بار این شرکت به‌صرفه‌ترین اینترنت غیرحجمی را تا به این لحظه ارائه کرده و مقایسه شرکت‌ها در این زمینه به شرح زیر است:

  • شاتل (جدید): 160 گیگابایت بین‌الملل – سرعت ۱۶ مگابیت بر ثانیه – ۸۰ هزار تومان – هر گیگابایت ۵۰۰تومان
  • آسیاتک: ۱۵۰ گیگابایت بین‌الملل – سرعت ۱۶ مگابیت بر ثانیه – ۸۰ هزار تومان – هر گیگابایت ۵۳۳ تومان
  • های‌وب: ۱۲۰ گیگابایت بین‌الملل – سرعت ۱۶ مگابیت بر ثانیه – ۸۰ هزار تومان – هر گیگابایت ۶۶۶ تومان
  • پارس آنلاین: ۱۰۰ گیگابایت بین‌الملل – سرعت ۱۶ مگابیت بر ثانیه – ۸۰ هزار تومان – هر گیگابایت ۸۰۰ تومان
  • مخابرات: ۱۷۵ گیگابایت بین‌الملل – سرعت ۱۶ مگابیت بر ثانیه – ۸۰ هزار تومان – هر گیگابایت ۴۵۷ تومان

 

منبع شاتل
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مجید می‌گوید

    آخیش، سربلندمون کردی شاتل جووون… خخخ