مرورگر مایکروسافت اج برای تمامی کاربران اندروید و iOS عرضه شد

پس از حدود یک ماه از ارائه نسخه پیش‌نمایش مرورگر مایکروسافت اج برای کاربران دو پلتفرم اندروید و iOS، ردموندی‌ها سرانجام ساعاتی پیش نسخه ارتقا یافته و البته نهایی آن را برای عموم کاربران منتشر کردند.

0

تا امروز کاربران اندروید و iOS تنها می‌توانستند نسخه‌ پیش‌نمایش مرورگر مایکروسافت اج را روی گجت خود نصب کنند که به تازگی یک به‌روزرسانی کوچک هم برای فعال کردن حالت تیره و همکام سازی پسوردها دریافت کرده بود. مایکروسافت پس از دریافت بازخوردهای کاربران در یک ماه اخیر، سرانجام به‌طور هم‌زمان نسخه نهایی این مرورگر را برای دو پلتفرم موبایلی محبوب بازار منتشر کرد.

همان‌طور که میدانید، پلتفرم موبایلی مایکروسافت در حال حاضر اوضاع مطلوبی ندارد، از این رو ساکنین ردموند برای جا نماندن از بازار گوشی‌های هوشمند، تقریبا تمامی سرویس‌های خود را برای دو پلتفرم اندروید و iOS منتشر کرده‌اند، به نوعی که شاید در بسیاری از گوشی‌های اندرویدی، برنامه‌هایی مانند آفیس بیشتر از اپلیکیشن‌های مشابه توسعه یافته توسط گوگل طرفدار داشته باشند.

Continue On PC مایکروسافت اج امکان ادامه وبگردی در کامپیوتر را فراهم می‌کند

هدف اصلی این شرکت از عرضه مرورگر مایکروسافت اج بر روی این دو سیستم‌عامل آن است که هنگام استفاده از ویندوز 10،  به اشتراک گذاری اسناد و اطلاعات را راحت‌تر از قبل نماید تا امور مختلف کاربران سریع‌تر انجام گردد. بخشی از به‌روزرسانی پاییزه ویندوز 10 مربوط به قابلیت به اشتراک گذاری لینک‌های مختلف بین این سه پلتفرم است.

در نسخه موبایلی مایکروسافت اج قابلیتی تحت عنوان Continue On PC تعبیه شده که همان‌طور که از نامش هم پیداست، به کاربر امکان ادامه وبگردی در همان صفحاتی که بر روی مروگر نسخه موبایلی مایکروسافت اج باز هست را بر روی نسخه دسکتاپ این مرورگر می‌دهد. علاوه بر این امکان همگام سازی صفحات دلخواه، پسوردهای ذخیره شده، کتاب‌های دیجیتال و reading list در بین نسخه‌های مختلف مایکروسافت اج قابل دسترس است.

اسکنر کد QR Code Scanner، جست و جو توسط صدا Voice Search و حالت مرورگر مخفی Private Browser از دیگر ویژگی‌های مایکروسافت اج محسوب می‌شود که برای دو پلتفرم اندروید و iOS از طریق لینک‌های زیر قابل دریافت است.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.