اچ‌تی‌سی U11 Life نیز به اندروید 8 اوریو آپدیت شد

در بحبوحه تب انتشار بسته‌های به‌روزرسانی اندروید 8 از سوی تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، شرکت اچ‌تی‌سی نیز ساعاتی پیش این آپدیت را برای گوشی U11 Life منتشر کرد.

0

اگر به خاطر داشته باشید، شرکت اچ‌تی‌سی در زمان معرفی گوشی میان رده U11 Life، وعده داده بود که ظرف حداکثر 30 روز از زمان عرضه این گوشی، آپدیت اندروید 8 اوریو را برای آن منتشر کند؛ حال در کمتر از زمان مذکور شرکت تایوانی به قول خود عمل کرده و دارندگان گوشی U11 Life تحت قرارداد اپراتورهای AT&T و T-Mobile می‌توانند آپدیت اندروید 8 را دریافت کنند.

زمان انتشار آپدیت اندروید 8 برای نسخه جهانی  U11 Life مشخص نیست

این نکته را در نظر داشته باشید که هرچند زمان انتشار این به‌روزرسانی برای نسخه جهانی یو 11 لایف مشخص نشده، بااین‌حال شک به دل راه ندهید که این اتفاق دیر یا زود رخ خواهد داد. لازم به یادآوری است که گوشی U11 Life به صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با دقت تصویر 1080 در 1920 پیکسل مجهز شده است. یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده و از هم مهم‌تر اینکه ضد آب است.

شرکت اچ‌تی‌سی برای این تلفن همراه هوشمند از تراشه اسنپ‌دراگون 630 استفاده کرده و باید به این موضوع هم اشاره کنیم که لبه‌های آن به فشار حساس هستند. درواقع با فشار دادن لبه‌های گوشی می‌توانید کارهای مختلفی انجام دهید. این اولین مدل از گوشی‌های میان رده اچ‌تی‌سی محسوب می‌شود که دارای فناوری اچ سنس است. گوشی مذکور هم‌اکنون در دو مدل آبی و مشکی با قیمت رقابتی 349 دلاری در بسیاری از بازارها قابل دسترس است.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.