گوشی‌های هوشمند سری میت 10 هواوی به بازار ایران معرفی شد

شرکت هواوی صبح امروز در نشست خبری که با حضور و مدیران ارشد این شرکت و جمعی از خبرنگاران حوزه فناوری در مجتمع تجاری چارسوی تهران برگزار شد از گوشی‌های سری Mate 10 خود رونمایی کرد.

0

در آغاز این مراسم بابک فیاض، قائم مقام دفتر شرکت هواوی در ایران با اشاره به رخداد زلزله در غرب کشور و درگذشت جمعی از هموطنان این اتفاق را به تمامی هموطنان تسلیت گفت و روزهای بهتری را برای انها آرزو کرد.

بابک فیاض سپس با اعلام اینکه شرکت هواوی هر 4 مدل گوشی سری میت 10 شامل میت ۱۰عادی، پرو، لایت و پورشه دیزاین را در ایران عرضه خواهد کرد به سراغ معرفی قابلیت‌های و ویژگی‌های این محصول رفت.

سری Mate 10 هواوی

وی با اشاره به اینکه سری میت شرکت هواوی هموازه به صفحه‌نمایش بزرگ خود مشهور هستند تاکید کرد که این امکان باعث می‌شود تا کاربر تجربه راحت‌تری در بازی و استفاده از شبکه‌های اجتماعی  و… داشته و کارآیی و عملکرد بالا و باتری قدرتمند آن می‌تواند نیاز کاربر را در مدت زمان زیادی برطرف کند.

قائم مقام دفتر شرکت هواوی در ایران سپس به سراغ دوربین این گوشی هوشمند رفت و به مشارکت این شرکت با شرکت لایکا اشاره‌ای کرد و نتیجه این همکاری را در سری میت 10 یک دوربین بسیار حرفه‌ای و با کیفیت توصیف کرد.

وی استفاده از باتری قدرتمند و استفاده از هوش مصنوعی در مدیریت شارژ باتری را یکی دیگر از نقاط قوت این گوشی هوشمند دانست که سرعت شارژ و ماندگاری شارژ بالایی دارد.

این مراسم با آغاز رویداد هفته تکنولوژی AI هواوی موسوم به HUAWEI AI TECH WEEK همزمان شد تا کاربران بتوانند در محیط تجربه جذابی که از سوی شرکت هواوی فراهم آمده است تمام گوشی‌های سری میت 10 هواوی را از نزدیک تجربه کرده و امکانات آنها را از نزدیک مورد بررسی قرار دهند.

هدایای ویژه برای اولین خریداران سری میت 10 هواوی

بابک فیاض ضمن اشاره به این موضوع در ادامه تاکید کرد که گوشی‌های هوشمند سری میت 10 هواوی از طریق نمایندگی‌های فروش قانونی مایکروتل، مدیا پردازش و پرشین تلکام وارد بازار ایران شده و خریداران هیچ نگرانی بابت رجیستری نداشته باشند و می‌توانند این محصول را به صورت آنلاین (فروشگاه‌های بامیلو و دیجی‌کالا) و به صورت آفلاین از طریق نمایندگی‌های فروش هواوی تهیه کنند.

قائم‌مقام شرکت هواوی در ادامه به خریداران توصیه کرد در یک ماه آینده این گوشی‌های هوشمند را خریداری کنند تا شامل هدایا و سرویس‌های ویژه خریداران اول این محصول شوند.

محمدامین ناهید مدیر روابط عمومی و مارکتینگ دفتر شرکت هواوی در ایران سخنران بعدی این مراسم بود که اطلاعات بیشتری در خصوص محصولات سری میت 10 ارائه کند.

محمدامین ناهید در ابتدا سراغ صفحه نمایش موسوم به فول ویو در سری میت 10 هواوی رفت که جزئی از بان مشترک طراحی در سری میت 10 است اما با یکدیگر در جزئیات تفاوت‌هایی دارند که استفاده از فناوری OLED در مدل پرو  و نسبت صفحه نمایش ۱۸ به ۹ از جمله آنهاست. میت ۱۰ از فناوری IPS LCD در صفحه نمایش خود بهره می‌برد و نسبت صفحه نمایش آن ۱۶ به ۹ بوده و از فناوری RGWBA در ان استفاده شده که به دلیل وجود پیکسل سفید و افزایش روشنایی رنگ سفید، مصرف نمایشگر را تا ۱۴ درصد نسبت به حالت عادی بهینه‌تر کند.

مدیر روابط عمومی و مارکتینگ دفتر شرکت هواوی در ایران در ادامه اشاره به زبان طراحی سری میت 10 به اندازه گوشی و نسبت اندازه صفحه نمایش گوشی به بدنه و مقایسه آن با گوشی‌هیا مطرحی همچون آیفون 10 پرداخت و آن را یکی از نقاط قوت طراحی این گوشی‌های هوشمند دانست.

وی به استاندارد ضدآب و گرد و غبار این گوشی‌های هوشمند نیز اشاره کرد و خاطرنشان کرد که میت ۱۰ پرو از استاندارد IP67 و میت ۱۰ از استاندارد IP53 بهره می‌گیرد.

 

میت 10 پورشه دیزاین و رنگ‌های میت 10 و میت 10 پرو در بازار ایران

محمدامین ناهید در ادامه با اشاره به عرضه این گوشی‌هیا هوشمند در بازار ایران اعلام کرد که میت 10 پرو با رنگ تیتانیوم خاکستری و قهوه‌ای موکا  و میت ۱۰ در دو رنگ مشکی و قهوه‌ای موکا به بازار ایارن عرضه خواهد شد که این ترکیب رنگی از نظر ما بسیار منطبق با سلیقه کاربران ایرانی است.

مدیر روابط عمومی و مارکتینگ دفتر شرکت هواوی در ایران در ادامه به سراغ نسخه لوکس سری میت 10 رفت و اعلام کرد که ما در هواوی به فکر ادامه همکاری با پورشه دیزاین هم بودیم که همکاری قدیمی بین ما و این شرکت در سری میت ۱۰ هم ادامه یافت و در سری میت 10 نیز یک گوشی مستقل با طراحی پورشه دیزاین طراحی شده است که در طراحی آن از المان‌هایی که از پورشه دیده می‌شود مثل سرعت و کارایی بالا، در طراحی گوشی استفاده شده است  و طراحی آیرودینامیکی با جلوه سرامیکی قاب پشتی محصول ایجاد شود از جمله تفاوت‌های ان با سایر محصولات سری میت 10 خواهد بود.

محمدامین ناهید در ادامه دوباره سراغ قابلیت‌ها و ویژگی‌های سری میت 10 رفت و این بار از هوش مصنوعی بکار گرفته شده در میت 10 گفت. وی تاکید کرد که هوش مصنوعی بکار گرفته شده در این سری، مبتنی بر پردازنده کایرین 970 و  در عین حال رابط کاربری EMUI 8.0 است. استفاده هواوی از NPU (پردازش مصنوعی) باعث افزایش کارایی دستگاه شده و تا 25 برابر در عملکرد و 50 برابر در راندمان گوشی تاثیرگذار بوده است.

وی در ادامه با اشاره به همکاری سازندگان بازی کلش آو کینگز تاکید کرد که در تجربه این بازی با میت 10 علاوه بر مصرف باتری کمتر، سرعت اجرای بازی نیز بالاتر بوده و این از مزایای هوش مصنوعی بکار گرفته شده در این محصول است و در راستای این همکاری اگر کاربران این بازی را از گیم سنتر هواوی دریافت کنند، یک کارت هدیه ۱۰۰ دلاری این فروشگاه را می‌توانند دریافت کنند.

باتری میت 10 هواوی

مدیر روابط عمومی و مارکتینگ دفتر شرکت هواوی در ایران در ادامه با اشاره به باتری بکار گرفته شده در سری میت 10 و تاکید بر اینکه سری میت هواوی همیشه در موضوع باتری حرف‌ برای گفتن داشته‌ است اعلام کرد که این بار نیز در سری میت 10 شما با ۳۰ درصد توان باتری بالاتر نسبت به میت ۹ که معادل ۱ روز استفاده سنگین یا ۲ روز استفاده متوسط است روبرو هستید و با ۳۰ دقیقه شارژ می‌توانید ۵۸ درصد ظرفیت باتری‌ خود را شارژ کنید. هواوی در این باتری همچنین برای نخستین بار با موسسه TUV آلمان در زمینه ایمنی باتری محصول خود همکاری داشته است  و این موسسه چرخه شارژ کامل این محصوا از کابل تا باتری بر مبنای آزمایش‌های مختلف، یک سیستم امن اعلام شده است.

محمد امین ناهید در ادامه به قابلیت PC Mode در سری میت 10 اشاره کرد که تنها با استفاده از یک کابل تبدیل می‌توانید گوشی خودتان را به یک کامپیوتر تبدیل کنید.

میت 10 لایت هواوی در ایران

مدیر روابط عمومی و مارکتینگ دفتر شرکت هواوی در ایران در ادامه سراغ ارزان‌ترین مدل سری میت 10 یعنی میت 10 لایت رفت و  آن را اولین گوشی در دنیا توصیف کرد که در کنار یک صفحه‌نمایش فول ویو از ۴ دوربین با فلاش سلفی استفاده می‌کند. صفحه‌نمایش فول ویو میت 10 لاین در اندازه ۵.۹ اینچ با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ است و میت 10 لایت بر خلاف سه محصول دیگر یک گوشی تمام فلزی به حساب می‌آید.هواوی میت ۱۰ لایت در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی به بازار ایران عرضه خواهد شد.

خدمات VIP هواوی Mate 10

خدمات پس از فروش ویژه سری میت 10 در ایران

حمید شاهرخ نیا مدیر ارشد خدمات پس از فروش هواوی در ایران سخنران بعدی این مراسم بود که اعلام کرد سرویس‌های ویژه شرکت هواوی برای میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو در بازار ایران شامل سرویس ویژه تعویض رایگان صفحه‌نمایش تا شش ماه پس از فعالسازی گوشی  و همچنین سرویس ویژه دریافت و ارسال رایگان گوشی برای انجام خدمات پس از فروش حتی آپدیت آن است و مشتری با تماس با مرکز خدمات مشتریان هواوی با شماره تلفن ۴۲۰۰۰  می‌تواند از این سرویس به صورت رایگان و سریع استفاده کند.

هفته HUAWEI AI TECH WEEK

رویداد یک هفته‌ای هواوی HUAWEI AI TECH WEEK که از امروز سه‌شنبه هفتم آذر ماه به مدت یک هفته در طبقه هفتم بازار چارسو تهران برگزار می‌گردد، شرکت هواوی با دعوت از گروه‌های مختلف و مشتریان علاقمند به جدیدترین تکنولوژی‌های گوشی‌های هوشمند، تکنولوژی‌های به کار رفته در گوشی‌های سری Mate 10 را در محیطی جذاب به نمایش خواهد گذاشت و فرصت آشنایی نزدیک با مزیت‌های تکنولوژیک این گوشی‌های پرچمدار هواوی فراهم خواهد شد. شما نیز می‌توانید در این رویداد شرکت کرده و از نزدیک با این محصولات آشنا شوید.

شرکت هواوی جهت قدردانی از حضورکاربران و علاقمندانی که در محل HUAWEI AI TECH WEEK در طبقه هفتم بازار چارسو حاضر می‌شوند جوایز ارزنده ای به قید قرعه شامل گوشی‌های سری Mate 10 و ابزارهای جانبی در هر روز اعطا خواهد شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.