مدیرعامل ریزر دلیل حذف جک هدفون از ریزرفون را شرح داد

«مین لیانگ تان» مدیرعامل ریزر، پستی در فیس‌بوک منتشر کرده است و دلیل حذف جک هدفون از ریزرفون را توضیح داده است.

0

به انحای مختلف، ریزر فون جدید رؤیای برآورده شده بسیاری از کاربران اندروید است که به دنبال ویژگی‌های سخت‌افزاری خوب هستند و می‌خواهند گوشی آن‌ها آن‌قدر خوب باشد که همه سازندگان گوشی‌های هوشمند به احترام آن کلاه از سر بردارند. بااین‌حال جایی که این برتری رو به ضعف نهاد، حذف جک هدفون 3.5 میلی‌متری بود. به‌هرحال این گوشی برای مشتریانی عرضه‌شده بود که هیچ‌چیزی را جایگزین جک هدفون نمی‌دانند. همه اینها باعث شد ریزر دلیل حذف جک هدفون از ریزرفون را شرح دهد.

«مین لیانگ تان» مدیرعامل ریزر، پستی در فیس‌بوک منتشر کرده است و دلایل حذف جک هدفون از این گوشی را توضیح داده است. تان توضیح داده است که با حذف جک هدفون فضای بیشتری در گوشی خالی‌شده و این امکان به وجود آمد که ظرفیت باطری 500 میلی‌آمپر ساعت بیشتر شده و عملکرد آن بهتر شود.

وی همچنین اضافه کرد که مبدل صوتی که به‌صورت باندل با همه ریزرفون‌ها عرضه می‌شود، مجهز به دک صوتی 24 بیتی THX است. در آخر نیز تان در مورد دو هدفون جدید عرضه‌شده توسط ریزر توضیح داده است. این دو هدفون با نام‌های Hammerhead و Hammerhead BT به‌صورت اختصاصی برای گوشی جدید ریزر عرضه‌شده‌اند. Hammerhead با استفاده از کانکتور USB-C به گوشی متصل می‌شود و Hammerhead BT بی‌سیم بوده و با بلوتوث به گوشی متصل می‌شود.

واقعیت این است که توضیحات مدیرعامل ریزر چیز جدیدی نبود و تقریباً همه ما این دلایل را برای حذف جک هدفون پیش‌ازاین نیز می‌دانستیم. علاوه بر این ریزر این حق را دارد که بنا به مصلحت خود جک هدفون را حذف کند و مشتری می‌تواند برحسب بودجه خود سراغ گزینه‌های دیگر برود. حذف جک هدفون از روی گوشی‌ها مدتی است که مرسوم شده است مانند اتفاقی که برای حذف باطری جداشدنی افتاد. بنابراین مشتریان باید با این شرایط کنار بیایند. اگر اصرار به ماندن درگذشته کنیم، حرکت به جلو سخت می‌شود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.