وان‌پلاس 5T در رنگ قرمز گدازه‌ای معرفی شد

ساعاتی پیش وان‌پلاس که پرچم‌دار خود 5T را تنها در رنگ مشکی معرفی کرده بود از رنگ جدید «قرمز گدازه‌ای» برای این گوشی رونمایی کرد.

0

رنگ قرمز گدازه‌ای یا Lava Red برای وان‌پلاس 5T فعلاً تنها در چین رونمایی شده و مختص نسخه 128 گیگابایتی با رم 8 گیگابایتی است. این نسخه از گوشی درست مثل نسخه مشکی رنگ با قیمت 559 دلار به فروش خواهد رسید اما هنوز مشخص نیست وان‌پلاس این رنگ را در سایر نقاط دنیا نیز عرضه کند.

وان‌پلاس 5T قرمز

وان‌پلاس 5تی که چند هفته پیش معرفی شده بود اولین گوشی این شرکت با نسبت تصویر 18:9 و حاشیه‌های باریک تصویر است که دوربین دوگانه آن نیز نسبت به وان‌پلاس 5 متحول شده است. این گوشی دارای دو دوربین با فاصله کانونی عادی است که یکی از آن‌ها مختص عکاسی در شب طراحی شده و دیگری برای نور مناسب است. وان‌پلاس 5تی همچنین به تراشه اسنپ‌دراگون 835، صفحه‌نمایش 6 اینچی OLED 1080p و باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده و نسخه 64 گیگابایتی با 6 گیگابایت رم آن تنها با قیمت 499 دلار عرضه می‌شود.

در شرایطی که گوشی‌های پرچم‌دار قیمت‌های 900 و 1000 دلاری را به خود دیده‌اند عرضه یک پرچم‌دار 500 دلار قابل رقابت با آن‌ها خبر بسیار خوبی برای کاربران و مصرف‌کنندگان خواهد بود.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.